Gå til innhold

Erfaringer med LG G4s og andre av LGs rimelige modeller?


JonnyHZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Har erfaring med G2 og G3 og synes de var bra begge to. G2 hadde nok bedre høytaler slik at jeg hørte bedre hva andre sa, G3 har noe skarpere og mer ubehagelig lyd.

 

Topp skjerm og ok kamera. Fargene på bilder tatt i dårlig lys kan bli noe utvasket, som utsiktsbilder i mørket og bilder av fyrverkeri. Bilder tatt innendørs med og uten blitz er helt ok.

Lenke til kommentar

Ok, men hva med LG G4 sin serie? Vurderer å kjøpe S utgaven, men finner svært lite uttalelser fra folk som har brukt/testet denne modellen. Er klar over det med dårligere spesifikasjoner og alt det der, men det betyr ikke at det er en dårlig mobil. Hovedsakelig ute etter "best mulig" kamera og 5,2" til en ca pris på 2000,-

 

Btw: hvorfor ble overskriften redigert av en annen enn meg???

Lenke til kommentar

Med unntak av kameraet (kun 1 av 3 bilder var skarpt/korrekt fokusert) er jeg svært fornøyd med LG G2 selv og har brukt den fast i over 2 år. Byttet til motorola moto x play for et par mnd siden for å få bedre kamera.

 

Som svart i en annen post syns jeg det finnes bedre telefoner til samme pris som LG G4S.

Lenke til kommentar

Så det å finne et kompromiss mellom kvalitet, ytelse og pris er ikke mulig til ca: 2000,- .....

 

Klart det er. Så lenge du er klar over at telefonen blir ikke like bra som de som koster 4000kr.

 

For å få en balansert telefon ville jeg kjøpt en gammel toppmodell. Kanskje brukt?

S5? Lg g3? Sony Z2, Z3, Z3+ eller Z3 compact?

Lenke til kommentar

BTW: Hvorfor ble overskriften redigert av en annen enn meg?

 

Titler på tråder blir fortløpende vurdert og redigert, da vi ønsker at overskriften skal stemme overens med innholdet i førstepost. Den opprinnelige var for generell. "Vi" i dette tilfellet er veiledere og moderatorer som jobber på frivillig basis for et bedre forum :)

Lenke til kommentar

 

BTW: Hvorfor ble overskriften redigert av en annen enn meg?

 

Titler på tråder blir fortløpende vurdert og redigert, da vi ønsker at overskriften skal stemme overens med innholdet i førstepost. Den opprinnelige var for generell. "Vi" i dette tilfellet er veiledere og moderatorer som jobber på frivillig basis for et bedre forum :)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...