AfterGlow Skrevet 3. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2015 Dro nettopp sløret av nye Galaxy A3, A5 og A7, som alle får bedre spesifikasjoner.Her er Samsungs nye og oppgraderte Galaxy A-serie Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 3. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Skuffende at disse ikke kommer med Marshmallow når de først kommer for salg neste år. Men enig i at dette virker som gode mobiler. Mellomklassen (spesielt øvre) har jo blitt bra i år, så disse bør passe de aller fleste smartmobilbrukerne. Et par skrivefeil, og en faktafeil. ...som tidligere skilter A5 med skjermstørrelse på 5,2"... A5 (2015) har 5" skjerm. Samtlige har imidlertid fått støtte batteri... Den seneste generasjonen av Samsungs ennå relativt nye Galaxy A-serien av metallmobiler... Endret 3. desember 2015 av Pey'J Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 3. desember 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2015 Skuffende at disse ikke kommer med Marshmallow når de først kommer for salg neste år. Men enig i at dette virker som gode mobiler. Mellomklassen (spesielt øvre) har jo blitt bra i år, så disse bør passe de aller fleste smartmobilbrukerne. Et par skrivefeil, og en faktafeil. ...som tidligere skilter A5 med skjermstørrelse på 5,2"... A5 (2015) har 5" skjerm. Samtlige har imidlertid fått støtte batteri... Den seneste generasjonen av Samsungs ennå relativt nye Galaxy A-serien av metallmobiler... Takk, rettet. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 3. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Med mindre Samsung har begynt å bruke MediaTek, eller lanserer nye SoCer, så må jo nesten dette være SoCer i Qualcomm sin Snapdragon serie (400 og 600 serien). Kanskje det ikke er helt klart akkurat hvilken de ender opp med å velge, pga supply? Det finnes jo flere versjoner av de som ikke er altfor forskjellige. Endret 3. desember 2015 av TKongen Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 3. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2015 Får alle samme fingeravtrykksleser, og er det den "samme" som i bl.a s6 og s6 edge? Litt irriterende å måtte dra ned fingern.. (Galaxy Alpha) Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 3. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2015 Får alle samme fingeravtrykksleser, og er det den "samme" som i bl.a s6 og s6 edge? Litt irriterende å måtte dra ned fingern.. (Galaxy Alpha) Tviler sterkt på at de bruker samme fingeravtrykkleser som Note 4/Alpha. Det var nok mer et hastetiltak for å matche Apple. Tviler sterkt på at de var planlagt i forveien. Her derimot er de i høyeste grad det, så de er nok lignende de i S6. Om de er litt dårligere, den samme, eller en nyere modell vet jeg ikke. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 3. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2015 Skulle bare ønske at de tok designet fra S6! Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 4. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2015 Noen som har peil om jeg kanskje rekker å få gitt en A5 i julegave? Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 4. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2015 Noen som har peil om jeg kanskje rekker å få gitt en A5 i julegave? Du har alltids den nåværende A5. Du kan jo sjekke jo se hvor store forskjellene er, fordi jeg tror ikke de er så veldig store. Den heter jo tross alt det samme og. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 4. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Samsung Galaxy A7 ble vel lansert for flere måneder sidenhttp://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7249&idPhone2=6763&idPhone3=7759Samsung Galaxy A8 ble lansert i juni, men vi har ikke sett noe til at den vil komme i Europa.Lurer på om det er denne A7 som nå blir lanserthttp://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a7_(2016)-7759.phpOg ikke dennehttp://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a7-6763.phpEdit: Når jeg nå sjekket så ser det ut som det er A7 (2016) som nå lanseres.Forrige A7https://prisguiden.no/produkt/samsung-galaxy-a7-224015Ny A7https://prisguiden.no/produkt/samsung-galaxy-a7-2016-246203 Endret 4. desember 2015 av DJViking Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 4. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2015 Det er nok ganske god batteritid med 1080p, 3300 maH og SD 615(ikke bekreftet, men regner med det blir denne). Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 27. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2015 Misforsto jeg eller kommer A3 UTEN fingeravtrykksleser?! Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 29. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2015 Seriøst, hva skal man med en telefon med 1,5 ghz cpu nå til dags? Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 29. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2015 Misforsto jeg eller kommer A3 UTEN fingeravtrykksleser?! Til den prisen, er det en overraskelse? Det er jo det som er poenget med billigere mobiler, du tar vekk funksjoner for å få ned prisen og selger det billig. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 9. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2016 Har Galaxy ALPHA som er billgere, den har fingeravtrykksleser, og den kosta 2100.. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 9. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2016 Har Galaxy ALPHA som er billgere, den har fingeravtrykksleser, og den kosta 2100.. Men den begynte på rundt 4700 kr. Så det at du fikk den for en veldig bra pris, gjør den ikke til en billigmodell Men strålende for deg at du fikk den til den prisen Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 13. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2016 Ja, jeg fulgte jo med i et halvt år før jeg kjøpte den så.. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2016 Hos Komplett står det lanseringsdato 28/1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg