Gå til innhold

"Sendingen er ennå ikke mottatt av Bring"


Anbefalte innlegg

Bestilte PC hos Komplett natt til fredag. Kl 14:47 samme dag står det følgende på Postnord sin sporing: "Sortert til port på terminal." Slik har det stått i fire dager og på Postens sporings-app står det "Sendingen er ennå ikke mottatt av Bring". Jeg spurte Komplett hva dette betydde og de sa at alle sendinger blir hentet av Postnord, også henter Posten det hos de. Så det måtte bety at Posten ikke hadde hentet pakken ennå. Så jeg spurte Posten og de sa at det så ut som at Postnord skulle gjøre hele frakten og at jeg måtte snakke med de.

 

Synes hele Komplett/Postnord/Posten-forholdet er uoversiktlig og alle jeg har snakt med bare dytter ansvaret videre på nestemann. Venter Postnord på at Posten skal hente pakken, mens Posten venter på at Postnord skal levere den? Det vises ingen fremgang på noen av sporingsidene og ingen kan komme med noe skikkelig svar. 

 

Noen som har lignende erfaringer eller vet hva som foregår her?

 

Posten

post-395430-0-65340500-1448967962_thumb.png

 

Postnord

post-395430-0-34516200-1448967963_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke det de på Komplett sa. Slik jeg forstod det leverer PostNord til Posten. Posten har jo fått melding av Komplett at det kommer en sending? Men nå har det stått "Sortert til port på terminal" i fire dager så jeg antar det betyr at den fremdeles ligger hos PostNord i Oslo og at de av en eller annen uforståelig grunn liker å la pakkene ligge og hvile i noen dager før de sender de videre. Når jeg bruker Appen til PostNord for sporing står det at: "Sendingen er under transport". Hvis den har vært i transport fra Oslo til Kristiansand i fire dager bør den jo nesten være fremme snart.. mistenker at PostNord bruker hoppestokk til å frakte pakker. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...