Gå til innhold

Erfaring med trådløse hodetelefoner med bluetooth og aktiv støykansellering


Hedonism

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Sitter og vurderer Denon ghc20, men lurer på en ting. Er det mulig å bytte batteriet i dem?

Når jeg legger såpass mye penger i ett headset, så beholder jeg det nok lenge. Men batterier varer jo som kjent ikke evig...

Jeg var innom HiFi-klubben i dag for å høre om akkurat det samme. Selgeren påstod i allefall at det var noe de selv tok seg av. Det var ikke noe form for standardbatteri (AAA etc) og han fant det heller ikke som reservedel i sortimentet. La ikke merke til noen batteriluke heller så regner med at det må demonteres. Står og tripper mellom dette og qc25. qc25 er som kjent ikke trådløst og har noe dårligere lyd men tar det igjen på ANC. Argh. Skal ikke være lett.

Fikk mine ghc20 i går. Så langt særdeles fornøyd med både lyd og komfort.

 

Mannen på hifiklubben sa at batteriet ikke var mulig å bytte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har QC15 som begynner å streike litt samt falle fra hverandre med plast/skum. Jeg vil gjerne ha et BT trådløst sett slik at jeg kan gjøre husarbeid mens jeg hører på podcasts. Jeg er veldig fornøyd med dempingen til Bose og hadde kjøpt QC25 uten å nøle hadde de bare kommet med BT trådløst.... Noen anbefalinger for meg som liker utformingen og lyden på Bose? Eller må jeg evt vurdere å ha to sett og bytte frem og tilbake (litt irriterende)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...