Gå til innhold

Game pc kjøpe nå eller vent til Januar?


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har sett på den pc-en hos multicom: http://www.multicom.no/multicom-kunshan-p651r-killer-156/cat-p/c1000042/p10631880. Lurte på om dere tror det blir noe bedre salg til januar, bedre utvalg eller blir det ikke så mye forskjell? Jeg er villig til å vente. Kom gjerne med andre forslag til pc-er. Jeg ser etter en lett pc, 15" tommer, lett å ta med rundt, god til å game med, fin grafikk og god til å se på film/video.

 

Takk og ha en fin helg!

Endret av Staal_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingenting tyder på at prisene vil gå ned i nærmeste fremtid, og det vil nok gå rundt et halvår før nye skjermkort kommer på markedet for bærbar.

Som regel er det sånn at hvis du finner noe du liker til en god pris, da er det bare å slå til.

Jo takk likte egentlig alt med pc-en jeg så på, men var ikke så fornøyd med designe. Har du noe forslag til noen pc-er med lik oppbygning bare et litt annet design?   http://www.multicom.no/multicom-kunshan-p651r-killer-156/cat-p/c1000042/p10631880

Endret av Staal_
Lenke til kommentar

Til den prisen anbefaler jeg deg å bygge opp en stasjonær pc hvis du ikke "må" ha laptop :) Du får mye mer for pengene.

Jo jeg vet, men jeg har en rimelig god stasjonær som jeg har hatt i 3-4 år. Hadde tenkt å få meg en laptop som jeg kan game på, se på film, alt mulig pc som er lett å ta med seg rundt 15,6." tommer. Etter jeg har fått meg laptop hadde jeg tenkt å spare til å oppgradere den stajonære. Har budsjett til 15k, laptop. Takk

Endret av Staal_
Lenke til kommentar

Hva er quote???

Sitat som det heter på godt norsk :)

 

Vel, av Multicomen og Asusen som er foreslått til nå, holder jeg en knapp på Multicomen. Den er dog 800 kr dyrere, og det inkluderer ikke OS, men ja - du får nyere prosessor og dobbel str på SSD. Ikke minst har Multicomen UHD-skjerm mens Asusen har FHD (på tross av at den er fysisk større).

 

Ellers har begge maskinene 4 RAM-slots, sånn i tilfelle oppgradering senere. Asusen bruker faktisk bare en av dem, noe som er høl i huet som forklart her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...