Gå til innhold

Nye sko


ZMBT

Anbefalte innlegg

God dag. Har nå kjøpt meg en ny PJS, svart. Er herre og 19 år, men trenger mye sko. Boots er jeg egentlig ikke særlig begeistret over. 

 

Bor som sagt ikke i en stor by, så vet ikke hva som er "in" om dagen for tenåringene av sko. Noen som kan si hva det går mest i? Er det Nike? Hva bruker man ved PJS?

 

Tusen takk for alle innspill! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan fint kombinere et par med Nike's, men dessverre må jeg nok si at det går i Boots, som passer best (mener nå jeg) til PJs

Boots? Er du sikker på det? 

 

Så du vil si at 9/10 tenåringer(gutta) som går med PJS bruker Boots nedentil? Trodde det ærlig talt gikk i vanlige sneakers/Nike.

Lenke til kommentar

 

Kan fint kombinere et par med Nike's, men dessverre må jeg nok si at det går i Boots, som passer best (mener nå jeg) til PJs

Boots? Er du sikker på det? 

 

Så du vil si at 9/10 tenåringer(gutta) som går med PJS bruker Boots nedentil? Trodde det ærlig talt gikk i vanlige sneakers/Nike.

 

Jeg ser flere som bruker Boots en Sneakers/Nike, spesielt om vinteren.

 

Men som sagt over, gå heller med det du liker, ikke noen andre. 

Lenke til kommentar

 

 

Kan fint kombinere et par med Nike's, men dessverre må jeg nok si at det går i Boots, som passer best (mener nå jeg) til PJs

Boots? Er du sikker på det? 

 

Så du vil si at 9/10 tenåringer(gutta) som går med PJS bruker Boots nedentil? Trodde det ærlig talt gikk i vanlige sneakers/Nike.

 

Jeg ser flere som bruker Boots en Sneakers/Nike, spesielt om vinteren.

 

Men som sagt over, gå heller med det du liker, ikke noen andre. 

 

Ok.

 

Sliter med å bestemme for hvilke av disse jeg skal gå for:

 

http://nlyman.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/sko/boots/frank-wright-200380/burns-121924-9840/

 

or

 

http://nlyman.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/sko/sneakers/nike-sportswear-200323/nike-air-max-90-essential-126180-3843/

 

Tanker?

Lenke til kommentar

De siste er jo ikke vintersko i det hele tatt. Kan jo være greit å kle seg for sesongen selv om du bor i Oslo. Da stemmer de første mye bedre. Se videre på chelsea boots, evt brogue boots.

Hva syns du om de første? Tuppen er kanskje litt for spiss, og skoa er litt for flate?

 

Dessuten er jeg ikke fan av boots, kjører da heller på med Converse,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...