Gå til innhold

PJS eller Woolrich?


ZMBT

Anbefalte innlegg

 

 

 

Woolrich

Takk. Bestemt grunn for det? Det er generelt mer brukt, eller?

Penere imo. PJS er litt harry, og så vidt jeg vet er de heller ikke like varme som Woolrich.

Takk. :)

 

Forresten så kom jeg over denne Woolrich jakka på ebay, men finner overhodet ikke hva modellen heter? http://www.ebay.com/...cBY-QGF3jwojMyg

 

Vet noen/du? Har prøvd artic parka men finner ikke samme slimme modell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er du så sinnsykt opptatt av hva som er mest populært blant unge i din alder ?

For å få et innblikk i hva man bruker i storbyene og hva det går i. Få litt inspirasjon. Gidder ikke å kjøpe en jakke som overhodet ikke blir brukt, må jo være litt populær.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor er du så sinnsykt opptatt av hva som er mest populært blant unge i din alder ?

For å få et innblikk i hva man bruker i storbyene og hva det går i. Få litt inspirasjon. Gidder ikke å kjøpe en jakke som overhodet ikke blir brukt, må jo være litt populær.

 

Hvorfor må jakken være populær ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

6000,- var da ikke billig selv for eBay.

Det ligger helt nye på finn til sammen prisen, kanskje 500,- mer eller mindre. Som ny brukt så vips sparer du 2000,- +.

Så er den jakka på ebay helt splitter ny, fra den orginale parajumpers butikken.

 

Finn gidder jeg ihvertfall ikke. Brukte klær? Nei æsj.

Lenke til kommentar

 Mange som selger ubrukte jakker på finn. Ta deg sammen. 

Ja, men sjelden man finner nøyaktig riktig størrelse og farge, som er ubrukt, samt til en veldig bra pris. Dessuten er det mange som sier at jakkene er nye på Finn.no, selvom de er brukt i flere måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...