Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

penisproblem


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med at når jeg får ereksjon så blir penisen min så stiv og bøyd at den nesten tar på magen og det går ikke ann å bøye den ned fordi den er så stiv, og jeg har ikke turt å ha sex pga av det. Jeg har lagt ved bildet(RING RUNDT) som viser hvordan min form ser ut sånn ca. Er dette vanlig eller skal jeg oppsøke en lege. 


Anonymous poster hash: d506c...ba9



Anonymous poster hash: d506c...ba9

post-226106-0-60732100-1447715779_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så mange penisformer at det er svært lite som ikke er "vanlig". Dette problemet ditt er nok ikke et problem. Tvert i mot så tror jeg at med en slik oppoverbøy så vil du lettere treffe g-punktet til dama, så det kan tilogmed være en fordel.

Problemet sitter i hodet ditt. Ikke pikken.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er helt normalt. Statistikk jeg fant når jeg søkte det opp (basert på amerikanske undersøkelser). 90 grader er rett frem, 0 grader er rett opp og 180 grader er rett ned.

 

T2tLgpJl.png

 

Det er med andre ord bare 17% som peker rett frem, og 16% peker nedover. De resterende 67% peker oppover i en eller annen grad.

Lenke til kommentar

 

Jeg har et problem med at når jeg får ereksjon så blir penisen min så stiv og bøyd at den nesten tar på magen og det går ikke ann å bøye den ned fordi den er så stiv, og jeg har ikke turt å ha sex pga av det. Jeg har lagt ved bildet(RING RUNDT) som viser hvordan min form ser ut sånn ca. Er dette vanlig eller skal jeg oppsøke en lege. 

Anonymous poster hash: d506c...ba9

 

Anonymous poster hash: d506c...ba9

 

Nå må du gi deg med penisprat! du gjør jo ikke annet enn å spørre og spørre..

HELSEANGST er noe du kan få hjelp mot..

Lenke til kommentar

jeg får ikke utført alle posisjoner siden det er vanskelig å bare bøye pikken ned

 

Og hva så? Jeg får ikke utført "alle" posisjoner (hva i all verden mener man egentlig med "alle" posisjoner?) fordi jeg ikke er sterk nok, utholdende nok eller myk nok i kroppen.

 

Kos deg med de posisjonene du klarer å utføre da.

 

Anonymous poster hash: cc984...2b5

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Jeg har et problem med at når jeg får ereksjon så blir penisen min så stiv og bøyd at den nesten tar på magen og det går ikke ann å bøye den ned fordi den er så stiv, og jeg har ikke turt å ha sex pga av det. Jeg har lagt ved bildet(RING RUNDT) som viser hvordan min form ser ut sånn ca. Er dette vanlig eller skal jeg oppsøke en lege. 

Anonymous poster hash: d506c...ba9

 

Anonymous poster hash: d506c...ba9

 

 Jeg har vært med peniser som bøyer omvendt av deg (nedover) og som står mer rett ut fra kroppen. Jeg foretrekker HELT KLART en pikk som din! :D Da kommer jeg lett i alle stillinger. Ja, selv bakfra, selv om man kanskje ikke skulle tro det. At du blir så stiv er også et pluss! Ikke tenk på det som en hindring. Man kan tilpasse de fleste stillinger! :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...