Gå til innhold

Call of duty black ops 3, PC port


Anbefalte innlegg

Vel... Spillet skalerer utrolig bra med hardware. Lå ca 100fps med stock 3-way Titan X med 4k oppløsning og alt på max. 98-99% gpuload. Overklokket til 1400mhz, og BOOM! 140+fps :green:

 

Spillet ER bra optimalisert :thumbs:

 

Dårlig hardware ødelegger spillopplevelsen :fun:

Ahhh .. Da gleder jeg meg til å få prøvd det! ?

Hadde vært deilig om gta 5 og Project cars hadde vært like bra optimalisert i win10.

Just sayin. Off topic, men måtte bare få sagt det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sweetspot verkar vara 6GB Vram och 16GB ram. Har du bara 8GB ram används växlingsfilen (en stor sådan!!!) flitigt. Med 16GB kan du slå den av helt. Tippar de som har 2GB Vram, 8GB ram och snurredisk sliter deluxe.

 

Hade önskat att det fanns en benchmark med. Configfilen innehåller långt fler inställningar än in-game jag tror man kan dra nytta av.

Lenke til kommentar

Vel... Spillet skalerer utrolig bra med hardware. Lå ca 100fps med stock 3-way Titan X med 4k oppløsning og alt på max. 98-99% gpuload. Overklokket til 1400mhz, og BOOM! 140+fps :green:

 

Spillet ER bra optimalisert :thumbs:

 

Dårlig hardware ødelegger spillopplevelsen :fun:

Kjører du da forresten fortsatt på betadrivere? Eller har du slått til med den nyeste driveren ? ?

Lenke til kommentar

 

Vel... Spillet skalerer utrolig bra med hardware. Lå ca 100fps med stock 3-way Titan X med 4k oppløsning og alt på max. 98-99% gpuload. Overklokket til 1400mhz, og BOOM! 140+fps :green:

 

Spillet ER bra optimalisert :thumbs:

 

Dårlig hardware ødelegger spillopplevelsen :fun:

Kjører du da forresten fortsatt på betadrivere? Eller har du slått til med den nyeste driveren ? ?
.78 driveren enda. Tør ikkje prøve ny før denne er ubrukelig. Støtter ops 3 tydeligvis (perfekt skalering). Fallout 4 skal spilles om et par dager, så da blir det spennende om .78 støtter sli i det spillet :)
Lenke til kommentar

 

Vel... Spillet skalerer utrolig bra med hardware. Lå ca 100fps med stock 3-way Titan X med 4k oppløsning og alt på max. 98-99% gpuload. Overklokket til 1400mhz, og BOOM! 140+fps  :green:

 

Spillet ER bra optimalisert  :thumbs:

 

Dårlig hardware ødelegger spillopplevelsen  :fun:

 

Så man må ha skjermkort for 30K ++ for å drive spill @ 4K med såpass god fps da (tenker da om man skulle hatt en 144 Hz 4K skjerm f.eks). Vi ser vel ikke slik ytelse med singel GPU før Volta kommer sikkert. Dyr moro, det er sikkert :p

 

 

Nei. Har selv utdaterte 3770K og GTX 970 til 3000 NOK. Har også BenX XL2430T skjerm (144hz, 1ms). Campaign ligger fint på over 100 FPS i snitt. Har ikke registrert under 100 FPS i multiplayer heller.

 

Visstnok enkelte ytelsesproblemer med noen i5 prosessorer. Det er i hovedsak der problemet ligger, sammen med vsync. BO3 er langt ifra ett nytt Arkham: http://steamcommunity.com/games/311210/announcements/detail/65660838743901927

 

Når det kommer til gameplay, angrer jeg ikke på kjøpet. Etter min mening er spillet er bedre enn BO2. Jeg fant ingen glede i Ghosts eller AW (få timer registrert) men BO3 er veldig moro. Har +100 timer loggført i BO2 multiplayer alene og vil nok lett runde 100 timer i BO3 også. Eneste grunnen til at jeg bare har 20 timer loggført i BO3 multiplayer så langt er fordi jeg har jobbet i helgen.

 

TL;DR: Likte du BO2 vil du etter all sannsynlighet digge BO3. Hvis du derimot mislikte BO2... styr unna.

Meg: https://steamcommunity.com/id/toph1980/

Endret av toph1980
Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting angående steam...  de vil gjerne at jeg kjøper dette spillet og jeg har lyst også. Men nå har jeg en god gammel traver av en cpu, nemlig Q6600. Det er mulig jeg henger meg litt opp i 'system requirements'

Spørsmålet er om hvis jeg kjøper spillet via steam, og når jeg prøver å starte det får jeg en nekt pga. for gammel cpu? Er det en virkelighet eller vil steam si ifra hvis jeg har for lave specs før jeg kjøper?

Endret av Kneipp
Lenke til kommentar

Vanskelig å si siden den er såpass gammel, men siden minimum krav er intel i3 som har dual core vil jeg tro din klarer å kjøre det.

Uansett, så har du steam refund som beskytter deg mot akkuratt dette, møtter du ikke minum systemkrav har du krav på pengene tilbake hvis du melder innen 14 dager, eller innen 2 timer spilletid.

Du har egentlig ikke noe å tape på å gjøre et forsøk.

 

http://store.steampowered.com/steam_refunds/

Endret av Iceman22
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...