Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?


Manx

Anbefalte innlegg

Da nærmer det seg slutten av året og på tide å gjøre opp slutt status for i år. Kan jo hende det dukker opp en film eller fem i løpet av de tre siste dagene, men har jo ikke så mye å si for totalen.

 

Per i dag så ender jeg på 1949 og faktisk ikke rundet 2000 som jeg trodde, kan ha noe med kjøp av leilighet osv, men da har jeg noe å strekke meg mot i løpet av neste år :)

 

Tror faktisk jeg slapp unna med rundt 200 +- filmer i år hvor HD DVD står for 182 stk så langt. Jeg tror faktisk jeg tippet at jeg skulle ha 180 HD DVDer i utgangen av året, ikke mye galt den gjettingen der :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får vel gjøre som ManX og ta en opptelling. Ved inngangen av 2006 hadde jeg 150 filmer. Ved utgangen av samme år lå vel tallet nærmere 400. I år, etter julen, og med et par filmer ventende på meg i posten som jeg inkluderer ender tallet på rundt 560 filmer. Målet før året var å ikke kjøpe mer enn 100 filmer. Det har jeg altså ikke klart, men det siste året har det faktisk blitt mange flere serier enn forventet.

 

Neste år rekner jeg med at jeg kommer til å gå inn for å skaffe meg en del HD DVD og få meg en skikkelig HD DVD-spiller. Vet ikke hvilken spiller du har Manx? Er vel Toshiba som cruiser alene på topp?

Lenke til kommentar
Neste år rekner jeg med at jeg kommer til å gå inn for å skaffe meg en del HD DVD og få meg en skikkelig HD DVD-spiller. Vet ikke hvilken spiller du har Manx? Er vel Toshiba som cruiser alene på topp?

 

Jeg har en HD-XE1 som jeg er meget fornøyd med. Er vel ikke så mange merker der ute nei er vel Toshiba og HD DVD drevet til 360 som har kommet ut, i hvertfall her på haugen. HD-E1(var det ikke det den het) og HD-XE1 er vel nå blitt erstattet med HD-EP30 og HD-EP35, men de to første finnes vel helt sikker her og der...

Lenke til kommentar

339 DVD-er, 25 Blu-Ray og 2 HD-DVD per dags dato.

 

Innen utgangen av 2008 satser jeg på 420+ DVD-er, 75+ Blu-Ray og HD-DVD skal egentlig stige så lite som mulig. :p Men noen til blir det jo, de får jo noen eksklusive filmer de og som er verdt å ha. Blant annet må jeg kjøpte The Bourne Ultimatum snart.

 

Men alt avhenger egentlig av økonomi og prisnivå, spesielt på HD-filmene. For øyeblikket er det litt for dyrt til å kjøpe for mye for en student som meg, dog har jeg fått meg 27 HD-filmer siden jeg fikk Blu-Ray-spiller i sommer og HD-DVD litt senere. Så en økning på 50 HD-filmer er kanskje litt lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...