Gå til innhold

[Løst] Feil "mottaker navn" i Mail


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må inn i innstillingene for din mailkonto for å bytte navn.

 

Du vil nok kunne få mange forslag og tips til hvordan du konkret gjør dette om du opplyser hvilken type mailkonto (f.eks. Google, Outlock etc) du benytter, for fremgangsmåtene for å forandre på dette kan jo være litt forskjellig.

 

 

 

EDIT:

 

Jeg leste innlegget ditt litt for fort, og svaret mitt ble ikke helt konkret. Gir deg et nytt og utfyllende svar her.

 

Jeg benytter gmail og har Mac, og om jeg skal bytte navn på min konto så gjør jeg det på følgende måte;

 

  1. Åpne mailen
  2. Trykk på Mail (øverst til venstre)
  3. Trykk så på kontoer
  4. Da åpner det seg en ny rute, hvor du må velge (trykke på) den kontoen du benytter
  5. Når du så har trykket på den kontoen du bruker, så trykker du på detaljer til høyre for mailadressen din. Den er også synlig i den ruten som har åpnet seg
  6. Når detaljene kommer frem, så kan du skifte navn og trykke OK når du har gjort det.
Endret av fotonisse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du må inn i innstillingene for din mailkonto for å bytte navn.

 

Du vil nok kunne få mange forslag og tips til hvordan du konkret gjør dette om du opplyser hvilken type mailkonto (f.eks. Google, Outlock etc) du benytter, for fremgangsmåtene for å forandre på dette kan jo være litt forskjellig.

 

 

 

EDIT:

 

Jeg leste innlegget ditt litt for fort, og svaret mitt ble ikke helt konkret. Gir deg et nytt og utfyllende svar her.

 

Jeg benytter gmail og har Mac, og om jeg skal bytte navn på min konto så gjør jeg det på følgende måte;

 

  1. Åpne mailen
  2. Trykk på Mail (øverst til venstre)
  3. Trykk så på kontoer
  4. Da åpner det seg en ny rute, hvor du må velge (trykke på) den kontoen du benytter
  5. Når du så har trykket på den kontoen du bruker, så trykker du på detaljer til høyre for mailadressen din. Den er også synlig i den ruten som har åpnet seg
  6. Når detaljene kommer frem, så kan du skifte navn og trykke OK når du har gjort det.

 

Prøvde dette og det funket! Tusen takk for all hjelp :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...