Gå til innhold

Fix ranking systemet i csgo ? :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg skrev et langt innlegg om hvorfor jeg er uenig/enig i det du sier, men frustrasjonen over å måtte sitere det du sier i videoen ble for mye for meg. "Fucking gaben fucking fuck that shit" er ikke en måte å argumentere på.

 

Jeg har vært global i snart to år, og ble det etter ca. 50 games etter jeg startet rundt julen i 2013. Det var ikke fler på global den gang, enn hva det er idag. Det var bare langt fler hackere som kun cheatet seg rett opp, og stort sett alle global matcher inneholdt en idiot enten på laget, eller hos motstanderne som både var dårlig, samt satt med obvious wallhack/aim. (Skulle visst hvor mange demoer jeg har sett før banwavesa kom)

 

Jeg vil si mitt sysnpunkt kjapt: Det er luksus å ha 1 minutt queue, fordi det er så mange spillere på global. Takk gud for at vi slipper å vente 10-20 minutter, som en slik "master"-league hadde hatt. MM er et sted der vi som har tryharda kan spille med venner.

Vil du spille seriøst, så kan du spille gratis på faceit, leie servere hos svenske nettsider (games4u), bli med i cevo, telenorligaen osv. Du ønsker jo denne "master"-leaguen, mens det du snakker om er det samme som å kvalifisere seg til f.eks dreamhack? Soloqueue cs er ikke noe å skryte av, ikke noe å bry seg om. Finn et lag, spill med laget, bli med i turneringer og vis hva du er god for.

 

Vil du ha det enda mer seriøst? Kom på house of nerds i Oslo, spill cuppene, få points til telenorligaen. Jeg har vært der (Sammen med thundr, hill, ezki osv), så om du vil ha motstand, så får du motstand. CS handler så mye om lagspill, gode taktikker, aim osv. I matchamking får du: random mixteam med ok+- aim. Mekk deg lag, bli seriøs, om det er det du ønsker.

 

EDIT: Rask edit av rot. Kjenner jeg gir litt opp, når en som virker så tryhard, klager på ranks i matchmaking..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

"Alle" er jo høyeste rank nå til dags?

Er jammen ikke bare gode spillere der oppe heller.

Skjønner ikke hvorfor du snakker om MM du som tydeligvis er pro?

Pros spiller MM bare for å streame og spille med folk, ingen tar det seriøst.

Alle global er LE smurf også. Er spillet så kjedelig at ingen kan spille mot folk på sin egen rank?

Telenorligaen, hva faen er det? Fins det folk som bryr seg om sånt?

Vil du bli PRO så klarer du det på egen hånd, man må bare starte tidlig alder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ja, det er et bredt spekter av spillere på Global, noen gode, noen mindre gode. Noen med gode dager, noen med dårlige dager. Er enig i at MM er for å spille med venner, og at det er så langt ifra seriøst som det går.

 

 


Telenorligaen, hva faen er det? Fins det folk som bryr seg om sånt?

 

Telenorligaen er et fint utgangspunkt, sammen med Cevo, faceit osv for å pracce og ha mål. (Om dette ikke var ironi)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...