Gå til innhold

hjelp til a lage web


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*grin*

tjcombo: Du er så ufattelig trang i hodet!

 

Fyren ser en side han liker, så slenger du den full i drit og sier det er noe designer-wannabe piss?

 

Stakkers deg, du må ha lite venner.  :shrug:

Når han under vuderer siden til gabrion, kan vel jeg undervurdere sida hans.

 

Trang i hodet?, du er morsom du

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar

OK, oppsummering:

 

1. Jeg er ingen designguru, men forbeholder meg retten til å uttale meg.

 

2. Jeg er ikke høy på pæra.

 

here goes:

 

tjcombo gjorde nok dessverre en feil ved å holde en litt "høy-på-pæra-tone", dette er nok ikke den riktige måten å skaffe kunder på. samtidig er jeg egentlig enig i grunnprinsippet i hans uttalelser: JohndoeMakt's "guru" sine sider er på ingen måte noe å skryte av, de er faktisk ufattelig kjipe og lite gjennomtenkte/arbeidet. Jeg ville så absolutt IKKE kjøpt noe som helst fra den fyren. Samtidig skal det nevnes at den cse-klansiden som det siktes etter heller ikke er "all that". Den er sikkert svært så funksjonell, men den er da også pokker så rotete, mørk og sist men ikke minst er den fullbredde, jeg HATER fullbredde. Å måtte lese fra HELT til venstre HELT til høyre er noe herk, uansett! Kan vel også legge til at den har en überstygg banner, jeg mener virkelig überstygg! En ekte Alt+F4 eller hodepine-side.

 

Et siste råd: om tjcombo tilbyr å lage en side til den lave prisen der, så ville jeg godtatt med en gang. Han har riktignok ikke opptredd korrekt i denne sammenhengen, men dette kan han, så gi ham en sjanse. :)

 

Enda et råd: En side som skal være stappa med funksjoner ala. php, logins osv. bør in my opinion, være relativt lys eller benytte seg av mye kontraster for å gi god oversikt.

 

Mvh

 

HalTan

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Den er sikkert svært så funksjonell, men den er da også pokker så rotete, mørk og sist men ikke minst er den fullbredde, jeg HATER fullbredde. Å måtte lese fra HELT til venstre HELT til høyre er noe herk, uansett! Kan vel også legge til at den har en überstygg banner, jeg mener virkelig überstygg! En ekte Alt+F4 eller hodepine-side.

Helt enig. Sånne massive sider blir bare vonde å se på. Noe burde da ta på seg å lage en liten cs-side gratis? Grei sak å ha i portfolien. Kunne gjort det selv om jeg hadde hatt tid.

Lenke til kommentar
tjcombo: Du er så ufattelig trang i hodet!

 

Fyren ser en side han liker, så slenger du den full i drit og sier det er noe designer-wannabe piss?

 

Stakkers deg, du må ha lite venner. :shrug:

OMG (jonas), nå begynner du eff meg igjen!

 

"Du er så ufattelig trang i hodet!" "Stakkars deg, du må ha lite venner." Fortell meg; Hva mener du å oppnå ved å si noe sånt? Hva er vitsen? Gjørs du på å terge på deg folk her på forumet?

Det er så mye jeg har lyst å si til deg akkurat nå, men siden det finnes retningslinjer (som du tydeligvis ikke er klar over) så lar jeg være...

 

Og skulle det være noen tvil; tjcombo vet hva han snakker om!

Lenke til kommentar
We ride 2gedda we die 2gedda, bad boys 4 LIFE!

tjcombo: Ikke noe grunn til å bli høy igjen. Du har gitt et veldig dårlig inntrykk av deg i flere tråder her på dette forumet, og det er ikke akkurat noe jeg kommer til å glemme med det første.

 

(jonas) var litt kvass i uttalelsene sine, men han har rett i at tjcombo høres ganske trang ut.

 

tjcombo: Hvis du vil at folk skal ta deg seriøst, begynn å oppføre deg som en bra person, ikke slik du har gjort til nå. Respekt er noe man gjør seg fortjent til, noe du har langt igjen for å nå.

Lenke til kommentar
men ja... (jonas) jeg foreslår at du holder deg unna med mindre du har noe konstruktivt å fare med ..

Jeg har som oftest det, men tjcombo sine fremgangsmåter for å knabbe til seg oppdrag eller kunder eller whatever, ble bare for idiotisk.

 

Utsagn som:

ikke for å være negativ men det der var jo bare helt n00b da!

Får meg til å se på deg som en sint cs-spiller, ufattelig barnslig og med null respekt for andre mennsker.

hva i ****** er detta:

designer wannabe...

hvertfall ikke design....

:shrug:

Lenke til kommentar

Jeg har prate med han ene og det er greit det tjcombo,kan du lage en preview til tir/onsdag sa far vi se assen den blir seende ut og eventuelt forandre ting sa kjoper vi den til fredag.

det er bare en ting jeg lurer pa vi er jo som sagt ganske noober med html o.l sa lurer jeg bare pa om alt vi trenger og gjore er legge den pa internet selv,jeg tenkte vi kan ikke editere den eller noe sa den ma vaere ganske ferdig og ikke trenge noe ukentlig service som vi ikke klarer.

og designe vi likte var denne 3 .

uansett hvis det er noe kan du maile meg eller adde meg i msn [email protected]

Lenke til kommentar
I dette eksemplet bruker vi én HTML-kode med ett attributt.

 

<p> og </p>

Én HTML-kode som består av startkode og sluttkode som definerer henholdsvis starten og avslutningen på et tekstavsnitt.

 

align="center"

Et attributt som gjør at avsnittet blir venstrestilt.

 

Tekst

Dette er selve teksten som HTML-koden har definert som ett tekstavsnitt.

 

Jeg trodde det var "align="left"" som venstrestiller teksten og "align="center"" midtstiller teksten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...