Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Vanlig sår?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Ser ut som en relativt vanlig skorpe. Hvertfall ikke føflekkreft. Hvis du fremdeles har det mange uker etterpå må det enten ha vært dypt eller så har du dårlig sårlegning. Er du i tvil kan du også skrape av skorpen og se hva som er under. Da tar det lengre tid å lege, men da er man reltativt sikker på at det bare er et sår :p

Lenke til kommentar

Ser ut som en relativt vanlig skorpe. Hvertfall ikke føflekkreft. Hvis du fremdeles har det mange uker etterpå må det enten ha vært dypt eller så har du dårlig sårlegning. Er du i tvil kan du også skrape av skorpen og se hva som er under. Da tar det lengre tid å lege, men da er man reltativt sikker på at det bare er et sår :p

Tusen takk! :-)

 

Ja når jeg skorper det eller peller på det mye, så blir såret bare helt rødt. Altså lyserødt lag under. ;)

Lenke til kommentar

Aldri bra å vente med å gå til legen til det er for sent. Er du i tvil og tror en lege kan hjelpe deg, gå dit.

 

...så kan du be han sjekke øret ditt også.

Hvorfor skal jeg gå til legen da? Som sagt det er en skorpe. Kan ikke se for meg at det skal være noe annet.

 

Øret mitt er bra nå

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er bekymret selv så er det liten vits å spørre her, hvis du er oppriktig bekymret for at dette er noe en lege burde se på så får du bestille en time der. Helsespørsmål over nett der det gjelder "skal jeg gå til legen eller ikke" er meningsløse da svaret ALLTID er "du bør gå til legen".

 

De sakene du tar opp virker jo trivielle og de fleste vil si at det ikke er noen fare, men det har lite å si hva vi tror da det er du som tar avgjørelsen basert på din bekymring. Virker som om du spør for andre gang hver gang noen sier at det ikke er farlig eller at det ikke er noe å bekymre seg for. Jeg vil anbefale deg å bare dra til legen så du får en profesjonell person til å roe deg ned eller finne ut av det, er verdt de få kronene uansett vil jeg si :)

Lenke til kommentar

 

Aldri bra å vente med å gå til legen til det er for sent. Er du i tvil og tror en lege kan hjelpe deg, gå dit.

 

...så kan du be han sjekke øret ditt også.

Hvorfor skal jeg gå til legen da? Som sagt det er en skorpe. Kan ikke se for meg at det skal være noe annet.

 

Øret mitt er bra nå

 

Høres mer ut for meg som du har helseangst men...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...