Gå til innhold

Vente på sikkerhetsklarering i førstegangstjenesten


Nuttery

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde Strengt hemmelig og måtte vel vente 2 uker før det var i boks, dog ble det satt igang før rekrutten var ferdig, så tipper det tar 1mnd ish fra start til slutt. Usikker på om det varierer for folk

 

Prosessen med sikkerhetsklareringen min begynte i slutten av Juli. Enda ventende. Skal ha H/NS. Dette er jo nå 11 uker siden.

Endret av Nuttery
Lenke til kommentar

 

Jeg hadde Strengt hemmelig og måtte vel vente 2 uker før det var i boks, dog ble det satt igang før rekrutten var ferdig, så tipper det tar 1mnd ish fra start til slutt. Usikker på om det varierer for folk

 

Prosessen med sikkerhetsklareringen min begynte i slutten av Juli. Enda ventende. Skal ha H/NS. Dette er jo nå 11 uker siden.

 

 

Vel, det er da en byråkrati-prosess det der, så overrasker meg ikke noe. Umulig å si hvorfor det tar tid.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg hadde Strengt hemmelig og måtte vel vente 2 uker før det var i boks, dog ble det satt igang før rekrutten var ferdig, så tipper det tar 1mnd ish fra start til slutt. Usikker på om det varierer for folk

 

Prosessen med sikkerhetsklareringen min begynte i slutten av Juli. Enda ventende. Skal ha H/NS. Dette er jo nå 11 uker siden.

 

 

Vel, det er da en byråkrati-prosess det der, så overrasker meg ikke noe. Umulig å si hvorfor det tar tid.

 

Litt lei av å sitte alene på et rom 8 timer om dagen uten noe å gjøre, kan man si.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tiden det tar kan varere veldig, avhengig av hvor mye de har i backlog og hvor mye de må undersøke.

Jeg tror jeg venta rundt tre måneder første gangen, men jeg har kolleger som ventet mye lengre.

Du kan ta forbindelse med autorisasjonsansvarlig for å høre om vedkommende kan sjekke status.

status er bare "ventende/under behandling". Venter enda :)
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...