Gå til innhold

Finn frem klubba! Neste Far Cry settes til istiden


Anbefalte innlegg

Tenker man litt etter, er det nesten morsomt hvordan ting har en tendens til å bli.

 

1. Need for speed dropper baner, og går over til undergrunnsrace? Aka Furios Need For Speed Fury? Svært mange tvilte, men i dag er det mange som mener det er det beste i serien.

 

2. Warcraft blir MMO? Mange tvilte, og se hvordan det gikk.

 

3. Tomb Raider fikk en reboot med mer action og en yngre Lara? Beste i serien så langt.

 

4. Fallout gikk over fra isometrisk turbaser til FPS? Ble jo litt bra... ;)

 

5. FarCry 3 ble satt til sprøtt 80-tallsfilm? Og ble faktisk svært bra.

 

6. Command & Conquer gikk over til FPS? Mange synes faktisk det er veldig bra. Det kommer ikke øverst på noen lister, men er ikke i nærheten av bunnen heller.

 

7. Super Mario, grunnleggeren til moderne 2D plattformspill, gikk over til 3D - og lyktes, mot alle odds.

 

Jeg kunne fortsatt, men dere ser poenget. Veldig mange er livredde for å prøve noe nytt, men når de først sitter der viser det seg ofte at resultatet slettes ikke er så verst. Så hva så om FC:P ikke har skytevåpen? Vi har fortsatt pil og bue og spyd. Den største forskjellen er vel at det nå vil fokusere mye mer på å overleve enn før, og det ser jeg som positivt. Eneste jeg nok vil savne er kjøretøy og hangglider, men a) vi kan garantert ri på noen dyr, og b) det vil nok sikkert bli en eller annen måte å sveve litt på. Dessuten er det nok av rykter om en sabeltanntiger som companion. Der er i alle fall jeg solgt. :)

 

(og for den saks skyld er FarCry 5 garantert under utvikling. Primal er nok bare enda en Blood Dragon, dvs et kort og billig spill i en ny setting for å ikke gjøre ventetiden til FC5 for lang.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(og for den saks skyld er FarCry 5 garantert under utvikling. Primal er nok bare enda en Blood Dragon, dvs et kort og billig spill i en ny setting for å ikke gjøre ventetiden til FC5 for lang.)

Dessverre virker det nesten ikke sånn iom. at dette Primal vrøvlet ikke kommer før i 2016 og prisen ser ut til å være for et "fullprice"spill :(
Lenke til kommentar

Tenker man litt etter, er det nesten morsomt hvordan ting har en tendens til å bli.

 

1. Need for speed dropper baner, og går over til undergrunnsrace? Aka Furios Need For Speed Fury? Svært mange tvilte, men i dag er det mange som mener det er det beste i serien.

 

2. Warcraft blir MMO? Mange tvilte, og se hvordan det gikk.

 

3. Tomb Raider fikk en reboot med mer action og en yngre Lara? Beste i serien så langt.

 

4. Fallout gikk over fra isometrisk turbaser til FPS? Ble jo litt bra... ;)

 

5. FarCry 3 ble satt til sprøtt 80-tallsfilm? Og ble faktisk svært bra.

 

6. Command & Conquer gikk over til FPS? Mange synes faktisk det er veldig bra. Det kommer ikke øverst på noen lister, men er ikke i nærheten av bunnen heller.

 

7. Super Mario, grunnleggeren til moderne 2D plattformspill, gikk over til 3D - og lyktes, mot alle odds.

 

Jeg kunne fortsatt, men dere ser poenget. Veldig mange er livredde for å prøve noe nytt, men når de først sitter der viser det seg ofte at resultatet slettes ikke er så verst. Så hva så om FC:P ikke har skytevåpen? Vi har fortsatt pil og bue og spyd. Den største forskjellen er vel at det nå vil fokusere mye mer på å overleve enn før, og det ser jeg som positivt. Eneste jeg nok vil savne er kjøretøy og hangglider, men a) vi kan garantert ri på noen dyr, og b) det vil nok sikkert bli en eller annen måte å sveve litt på. Dessuten er det nok av rykter om en sabeltanntiger som companion. Der er i alle fall jeg solgt. :)

 

 

Jeg tror oppriktig talt ekstremt få er "livredde" for å prøve noe nytt på spillfronten. Jeg tror det handler mer om at for en del så er det en nedtur når favoritt FPSen deres går over til klubber og sverd, og at de dermed ikke får den oppfølgeren de hadde håpet på. 

 

(og for den saks skyld er FarCry 5 garantert under utvikling. Primal er nok bare enda en Blood Dragon, dvs et kort og billig spill i en ny setting for å ikke gjøre ventetiden til FC5 for lang.)

 

Spillet koster vell over 500, i følge linken på forrige side, så er nok ikke noe billigspill i allefall. 

Lenke til kommentar

 

(og for den saks skyld er FarCry 5 garantert under utvikling. Primal er nok bare enda en Blood Dragon, dvs et kort og billig spill i en ny setting for å ikke gjøre ventetiden til FC5 for lang.)

Dessverre virker det nesten ikke sånn iom. at dette Primal vrøvlet ikke kommer før i 2016 og prisen ser ut til å være for et "fullprice"spill :(

Prisen er ikke så interessant. Selvsagt er FC5 under utvikling.

 

Jeg tror oppriktig talt ekstremt få er "livredde" for å prøve noe nytt på spillfronten. Jeg tror det handler mer om at for en del så er det en nedtur når favoritt FPSen deres går over til klubber og sverd, og at de dermed ikke får den oppfølgeren de hadde håpet på. 

På samme måte som folk nekter å spille Call of Duty igjen før de går tilbake til andre verdenskrig? Øh, vent... Det jeg mener med "livredd" er at folk leser tittelen og at det foregår i istiden, og dermed tror de at de vet alt om spillet. Det er garantert FarCry hele veien, og slettes ikke så forskjell som mange tror. Det vil ikke overraske meg om mange klager i ettertid over at det er for likt de forrige.

Lenke til kommentar

 

Dessverre virker det nesten ikke sånn iom. at dette Primal vrøvlet ikke kommer før i 2016 og prisen ser ut til å være for et "fullprice"spill :(

Prisen er ikke så interessant. Selvsagt er FC5 under utvikling.

 

Ahh, selvsagt.  Skjønner ikke hvordan jeg tenkte men tenkte at spillet ikke kom før i 2017! Da er jeg mer lettet. Blir nok definitivt bare et sidespor som "Blood Dragon". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...