Gå til innhold

Eizo T931, et godt kjøp?

GRendal

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å kjøpe en 1 år gammel Eizo T931 21" tommer. den kjører 1600x1200 i 104hz og 2048x1536 i 80 hz. vet ikke nyprisen, men jeg kunne få den for 3600.

var visst lite brukt og helt strøken. hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke noe om den modellen der men er ganske sikker på at den ikke er salg mer. Eizo blir regnet som et av de beste merkene for PC-skjermer (den beste?) Jeg har selv T965 21" og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Den ble lansert høsten 2001. tror T966 var arvtageren. Eizo lanserer skjermer hele tiden så produksjonslinjen for en modell er ikke akkurat så veldig lenge.

Skrevet
grattis med t965 forresten. hvor mye gav du for den?

Jeg tror det var rundt 8000. Var heldig og fikk en av de siste t965 før t966 tok over. :woot: (De er jo like så vidt jeg vet)

Har sett at de koster rundt 10000 på komplett f.eks.

Skrevet
Jeg vet ikke noe om den modellen der men er ganske sikker på at den ikke er salg mer. Eizo blir regnet som et av de beste merkene for PC-skjermer (den beste?) Jeg har selv T965 21" og er veldig fornøyd med den.

Kult å høre, ble selv en stolt eier av en brukt Eizo T965 i går *grin*

Skrevet

og for den gav du? oppløsning og hz takk :p

Skrevet

og for den gav du? oppløsning og hz takk :p

det du vil vite finner du her

Skrevet

Jeg har en Eizo F930 som jeg har knyttet sterke følelsesmessige bånd til :love:

Den har ganske like spesifikasjoner som F931 etter som jeg kan se...

(du mener vel F931 og ikke T931 vel...)

God billedkvalitet !

Skrevet

Beklager å måtte si det,men det er jo utrolig stygge skjermer da.Synes det er rart ikke Eizo lager litt penere skjermer hvis de går for å være de best på markedet?! :gretten: Men de er sikkert knall gode.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...