Gå til innhold

Hvor bør man spare penger og samtidig få høyest rente uten binding?


LMH1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fordel fordi det er enkelt å finne igjen.

 

komplettbank.no

 

Er ikke sikker på jeg ville huske hvordan jeg skriver, https://sparing.santander.no/

hvis jeg hadde vurder det.

 

Man får jo gode rabatter om man handler på komplett.no

Men syns informasjonen rundt kostnader er ikke lett tilgjengelig hvertfall hvis dette ikke gode betingelser fordi komplett ikke har hatt nettbank så veldig lenge, mastercard kommer vel snart, så derfor de har gode betingelser nå?

 

Så kan godt hende om 1 års tid må jeg bytte bank igjen.

De er vertfall ikke raske å epost får både opprettet bank kontonummer og bestilt kredittkort fra de lenge før jeg får svar fra de.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Det er fordel fordi det er enkelt å finne igjen.

 

komplettbank.no

 

Er ikke sikker på jeg ville huske hvordan jeg skriver, https://sparing.santander.no/

hvis jeg hadde vurder det.

 

Man får jo gode rabatter om man handler på komplett.no

Men syns informasjonen rundt kostnader er ikke lett tilgjengelig hvertfall hvis dette ikke gode betingelser fordi komplett ikke har hatt nettbank så veldig lenge, mastercard kommer vel snart, så derfor de har gode betingelser nå?

 

Så kan godt hende om 1 års tid må jeg bytte bank igjen.

De er vertfall ikke raske å epost får både opprettet bank kontonummer og bestilt kredittkort fra de lenge før jeg får svar fra de.

 

Du klarer sikkert notere ned navnet på banken du har valgt,om du synes det er vanskelig å huske.

 

Bluestep finans har per i dag den beste renten

Komplettbank har litt dårligere

 

Hos Bluestep må du huske bokstavene B L U E S T P

 

Hos Komplett må du huske bokstavene K O M P L E T 

 

Det er faktisk nøyaktig like mange bokstaver, samt at tre av bokstavene er like.

 

Da hadde jeg gått for den med best rente

 

Håper det var hjelpsomt for deg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan jo skrive ned navnet på banken din... Du kan jo også gå direkte inn på santander.no og så trykke sparing. Eneste grunnen til at komplett er lettere å huske er pga nettbutikken komplett.

 

Jeg har hørt om et fantastisk produkt som heter kulepenn og papir. Du kan bruke kulepennen til å notere ned ting på papiret. Så kan du henge det opp et eller annet sted. Eller så kan man jo gjøre det på den mer tradisjonelle måten, og notere i notes på mac, eller på mobilen. Slik er det enkelt å huske de få gangene du trener kunne navnet på banken din. Dersom man husker navnet på sin hovedbank (f.eks DNB eller Gjensidige  -gjensidige er nok litt vanskligere å huske enn DNB dog..) så kan man logge inn i den (dette blir svært komplisert-beklager det) og når man så skal overføre penger til sin nye bank man ikke husker navnet på, så ligger kontonummer og banknavn og allting ferdig lagret (tro det eller ei!) i betalinger. 

 

Eller så kan du jo gå ned på kontoret til banken din med en lapp hvor du skriver at du ønsker overføre så og så mye penger til ...ah..søren, glemte at du ikke husker navnet på banken du skal overføre til. Jaja..nei, det blir vanskelig uansett! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...