hjelptakk :-) Skrevet 27. september 2015 Skrevet 27. september 2015 Jeg skal på fest og pleier alltid å være den jenta som får en del oppmerksomhet fra guttene som skal der. Men nå skal plutselig en veldig fin ny jente også på denne festen. vet det er teit av meg å være sjalu. men hvordan skal jeg takle dette på festen? Nå er jeg den gamle kjedelige jenta som ingen vil snakke med, og alle vil være med hun nye?
Villfaren Skrevet 27. september 2015 Skrevet 27. september 2015 Ehh, tror neppe gutta står i kø for denne dama hele kvelden. Men eg foreslår å holde det hjemme, for dette lukter dramakveld lang vei! 3
Gjest Bruker-245639 Skrevet 27. september 2015 Skrevet 27. september 2015 Innse at du er god nok som du er. En lever lenger på en fin personlighet enn et bra ytre.
Populært innlegg darkness| Skrevet 27. september 2015 Populært innlegg Skrevet 27. september 2015 Hva med å dra på fest for å ha det gøy med venner, ikke for å få oppmerksomhet? 10
oscrue10 Skrevet 27. september 2015 Skrevet 27. september 2015 Så du er vant med å få masse oppmerksomhet, og nå er du kanskje "bare nest best", og det er helt krise?
anon12234 Skrevet 27. september 2015 Skrevet 27. september 2015 takle det med å være deg selv og ikke tenk noe mer på det ja, selvfølgelig vil dem flokke seg rundt den nye jenta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå