Gå til innhold

[Løst] Hvordan se tv-serier uten å betale?


Anbefalte innlegg

Netflix har dårlig utvalg og er veldig lei av at de legger ut et par sesonger av en tv-serie. Har sett utrolig mange tv-serier men ikke halvparten av sesongene engang. Litt dumt egentlig fordi jeg betaler jo for å se og har ikke råd til å kjøpe tv-seriene. Jeg vet at de fleste kommer til å være justice police i kommentarene nå, men jeg vil gjerne se ferdig Vampire Diaries ettersom det bare er 4 av 7 sesonger på netflix. Popcorn time henger seg opp og finner ingen gode torrenter. Jeg liker også å ha norsk tekst selv om jeg forstår alt sammen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste tilbyr gratismåneder. Jeg har tre forskjellige kort og gniten som jeg er er jeg på min tredje (og siste) måned hos HBO Nordic. Litt tungvint men det får så være. Det er iallefall en metode. Tilbyr ikke Netflix gratismåned? 

 

Ellers er "justice police" ankommet og de av dere lurendreiere som linker til nettsteder som driver med svart magi vil få innlegget slettet. 

Lenke til kommentar

De fleste tilbyr gratismåneder. Jeg har tre forskjellige kort og gniten som jeg er er jeg på min tredje (og siste) måned hos HBO Nordic. Litt tungvint men det får så være. Det er iallefall en metode. Tilbyr ikke Netflix gratismåned? 

 

Ellers er "justice police" ankommet og de av dere lurendreiere som linker til nettsteder som driver med svart magi vil få innlegget slettet. 

Jo, jeg har jo netflix, så med mindre HBO eller noen andre streaming tjenester har alle sesongene av Vampire Diaries så er det ikke noe vits i det. (Beklager om det var litt vanskelig å forstå, var skrevet litt dårlig). :p

Endret av Rtse
Lenke til kommentar

Det må da være verdt å betale for til du har sett det du har lyst til å se, i hvert fall? "Altfor dårlig utvalg" høres litt ut som et vikarierende argument for piratkopiering, spør du meg. Det er jo forskjell på å kjøpe en måned for å se noe spesifikt og å ha et løpende abonnement for å ha et bibliotek å bla i, men likevel. Hvor bra skulle utvalget vært for at de skulle få pengene dine? En tjeneste med alt er urealistisk.

La oss si du har lyst til å se Seinfeld. Viaplay har hele serien. Skal du da heller laste det ned fordi utvalget ellers er for dårlig, for å slippe å betale 89 kroner?

Lenke til kommentar

Det må da være verdt å betale for til du har sett det du har lyst til å se, i hvert fall? "Altfor dårlig utvalg" høres litt ut som et vikarierende argument for piratkopiering, spør du meg. Det er jo forskjell på å kjøpe en måned for å se noe spesifikt og å ha et løpende abonnement for å ha et bibliotek å bla i, men likevel. Hvor bra skulle utvalget vært for at de skulle få pengene dine? En tjeneste med alt er urealistisk.

La oss si du har lyst til å se Seinfeld. Viaplay har hele serien. Skal du da heller laste det ned fordi utvalget ellers er for dårlig, for å slippe å betale 89 kroner?

Nei, jeg har aldri sett ferdig en serie på Netflix og tro meg, jeg har sett mange. Jeg hadde gjerne også betalt for å se dem et annet sted, men det har jeg ikke råd til. Jeg er heller ikke den som betaler for Netflix.

Lenke til kommentar

Du gidder kanskje ikke betale for skikkelig linje heller? :p

Er ikke snakk om å gidde, jeg har ikke penger, jobb og bor heller ikke alene. Dessuten så er dette det beste jeg får, og det funker ganske greit. Ruteren er dårlig men så lenge jeg er alene på nettet har det ingenting å si. Men du skal få lov til å betale da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...