Gå til innhold

Oktoberfest 2015 - tomsi42 - 20mm f/1.7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7: Det gir absolutt assosiasjoner til østens templer dette. Rimi-skiltet virker totalt malplassert, og det er vel det du så også...

8: Slikt tar alltid tid. Støtter den "lys i enden..."-kommentaren til osmoen. Som om det foregår en hellig seanse der oppe som vi dødelige ikke får tilgang til.

Skrevet

Rimi så ufortjent bra ut!

Det siste bildet gir meg lys i enden av tunnelen-følelsen, men dessverre er det stengt for gjennomferdsel...

Takk - det er nok lys i enden av tunnelen, men når det gjelder allting tog, så vil det ta tid ...

7: Det gir absolutt assosiasjoner til østens templer dette. Rimi-skiltet virker totalt malplassert, og det er vel det du så også...

8: Slikt tar alltid tid. Støtter den "lys i enden..."-kommentaren til osmoen. Som om det foregår en hellig seanse der oppe som vi dødelige ikke får tilgang til.

Takk for kommentarene. Slike skilt ruinerer alltid motivene :)

Vakkert med høst-løvet i bilde 6. - Og fine kontraster og linjer i bilde 8.

Takk - det begynner å bli høst her nå

Skrevet

7. - en spesiell "vinkling", som jeg liker...

8. - trangt og passende klaustrofobisk effekt du har fått til....

10. - ble jo skikkelig bra med "dramatic-filter", .. liker slikt..

Skrevet (endret)

Uunngåelig mer smell i fargene på denne varianten av "Kysten". Ganske flott båt forresten (hm, hva er egentlig fot-grensen mellom båt og skip?).

Edit: Fikset typo.

Endret av k.n.b
Skrevet

11. That sinking feeling

22136875566_4f90c3a005_z.jpg

E-M5 - Cross-process - ISO 200, f/3,2; 1/250s

I forrige uke var det et hus i Tønsberg hvor deler av grunnmuren raste ut - det viste seg å  være i nabolaget. Det gikk heldigvis bra.

Skrevet (endret)

13. Høsten er her

21975210238_05b606d51b_z.jpg

E-M5 - Pinhole - ISO 200, f/3,5; 1/320s

Et fargerikt høstløv som min kjære fant på veien

Endret av tomsi42
Gjest Slettet+3124
Skrevet

Bilde 13 er bare rått!! Det er det bare å få printet ut i stor størrelse, og få opp på veggen asap!! :D

Skrevet

Det så ikke heeelt trygt ut med den manglende grunnmuren.

Den monokromatiske Lysakeroppussingen likte jeg godt. Gjentagende strenge rette linjer som brytes opp med den slangende slangen. Meget utsøkt komponert.

Antydningen om sepia i undertittelen på bilde 13 går jeg ut i fra er trykkfeil? Nok en utsøkt komposisjon, og det sylskarpe bladet står svært godt frem, både pga fokusvalg og fargekontraster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...