Gå til innhold

Mange her ute som "leker moderator"?


Anbefalte innlegg

Er ganske ny her i dette forumet.Jeg trives veldig godt her,og får mye hjelp av andre brukere.Prøver også å hjelpe andre hvis jeg kan. Nok om det.

 

Jeg ser at noen brukerere klager om alt og ingen ting av hva andre brukere sier og skriver.Greit hvis de gjør en skikkelig overtramp. Men når jeg leser en tråd.og den ikke innholder så mye stavefeil.og man kan lese posten uten problem så skriver en bruker

 

: Kan ikke folk lære seg norsk da, og da mener jeg rettskrivning spesielt.

Lei av å lese så mange feil som jeg ser at absolutt ikke er tilfeldige.

 

 

Hva er poenget?alt var forståelig. Jeg henger meg ikke opp i bagateller som det.Jeg lar folk være i fred. Sånn er jeg.(ja det kommer vel 1 bruker eller 2 og ser en stave feil her også :-) ) Folk klager på mange uten grunn er min mening.Og de er vel hyppige brukere av !report knappen tenker jeg.

 

Vel hva synes dere?Har jeg feil?

 

Mhv Eric

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke noe vits i å ta det i stikk motsatt retning heller. Det må være lov å kommentere totalt ubrukelig/gebrokkent/uforståelig/sms/1337/amatør staving og språk.

Den brukeren som kommenterte norsken leste ikke noe ubrukelig/gebrokkent/uforståelig. Hvis en bruker skriver "D" i steden for "det" Hva er problemet med det?Det gjør ikke meg noe..Heller ikke noen jeg kjenner.. :shrug:

Lenke til kommentar
Er ganske ny her i dette forumet.Jeg trives veldig godt her,og får mye hjelp av andre brukere.Prøver også å hjelpe andre hvis jeg kan. Nok om det.

 

Jeg ser at noen brukerere klager om alt og ingen ting av hva andre brukere sier og skriver.Greit hvis de gjør en skikkelig overtramp. Men når jeg leser en tråd.og den ikke innholder så mye stavefeil.og man kan lese posten uten problem så skriver en bruker

 

: Kan ikke folk lære seg norsk da, og da mener jeg rettskrivning spesielt.

Lei av å lese så mange feil som jeg ser at absolutt ikke er tilfeldige.

 

 

Hva er poenget?alt var forståelig. Jeg henger meg ikke opp i bagateller som det.Jeg lar folk være i fred. Sånn er jeg.(ja det kommer vel 1 bruker eller 2 og ser en stave feil her også :-) ) Folk klager på mange uten grunn er min mening.Og de er vel hyppige brukere av !report knappen tenker jeg.

 

Vel hva synes dere?Har jeg feil?

 

Mhv Eric

Jeg har ikke sett noen klage på stavefeil på 3 måneder.. :woot:

Lenke til kommentar
Er ganske ny her i dette forumet.Jeg trives veldig godt her,og får mye hjelp av andre brukere.Prøver også å hjelpe andre hvis jeg kan. Nok om det.

 

Jeg ser at noen brukerere klager om alt og ingen ting av hva andre brukere sier og skriver.Greit hvis de gjør en skikkelig overtramp. Men når jeg leser en tråd.og den ikke innholder så mye stavefeil.og man kan lese posten uten problem så skriver en bruker

 

: Kan ikke folk lære seg norsk da, og da mener jeg rettskrivning spesielt.

Lei av å lese så mange feil som jeg ser at absolutt ikke er tilfeldige.

 

 

Hva er poenget?alt var forståelig. Jeg henger meg ikke opp i bagateller som det.Jeg lar folk være i fred. Sånn er jeg.(ja det kommer vel 1 bruker eller 2 og ser en stave feil her også :-)  ) Folk klager på mange uten grunn er min mening.Og de er vel hyppige brukere av  !report knappen tenker jeg.

 

Vel hva synes dere?Har jeg feil?

 

Mhv Eric

Jeg har ikke sett noen klage på stavefeil på 3 måneder.. :woot:

Nei, det var tider det. Med Herr Ordbok osv. *grin* :mrgreen:

Lenke til kommentar
Er ganske ny her i dette forumet.Jeg trives veldig godt her,og får mye hjelp av andre brukere.Prøver også å hjelpe andre hvis jeg kan. Nok om det.

 

Jeg ser at noen brukerere klager om alt og ingen ting av hva andre brukere sier og skriver.Greit hvis de gjør en skikkelig overtramp. Men når jeg leser en tråd.og den ikke innholder så mye stavefeil.og man kan lese posten uten problem så skriver en bruker

 

: Kan ikke folk lære seg norsk da, og da mener jeg rettskrivning spesielt.

Lei av å lese så mange feil som jeg ser at absolutt ikke er tilfeldige.

 

 

Hva er poenget?alt var forståelig. Jeg henger meg ikke opp i bagateller som det.Jeg lar folk være i fred. Sånn er jeg.(ja det kommer vel 1 bruker eller 2 og ser en stave feil her også :-) ) Folk klager på mange uten grunn er min mening.Og de er vel hyppige brukere av !report knappen tenker jeg.

 

Vel hva synes dere?Har jeg feil?

 

Mhv Eric

Støtter deg 100% i denne saken men!. Det skal være lov og si ifra når du ser en post som her f eks direkte trakasering eller noe som ikke egner seg i en post eller om noe er i strid med Retningslinjer. :yes:

Lenke til kommentar
Er ganske ny her i dette forumet.Jeg trives veldig godt her,og får mye hjelp av andre brukere.Prøver også å hjelpe andre hvis jeg kan. Nok om det.

 

Jeg ser at noen brukerere klager om alt og ingen ting av hva andre brukere sier og skriver.Greit hvis de gjør en skikkelig overtramp. Men når jeg leser en tråd.og den ikke innholder så mye stavefeil.og man kan lese posten uten problem så skriver en bruker

 

: Kan ikke folk lære seg norsk da, og da mener jeg rettskrivning spesielt.

Lei av å lese så mange feil som jeg ser at absolutt ikke er tilfeldige.

 

 

Hva er poenget?alt var forståelig. Jeg henger meg ikke opp i bagateller som det.Jeg lar folk være i fred. Sånn er jeg.(ja det kommer vel 1 bruker eller 2 og ser en stave feil her også :-)  ) Folk klager på mange uten grunn er min mening.Og de er vel hyppige brukere av  !report knappen tenker jeg.

 

Vel hva synes dere?Har jeg feil?

 

Mhv Eric

Støtter deg 100% i denne saken men!. Det skal være lov og si ifra når du ser en post som her f eks direkte trakasering eller noe som ikke egner seg i en post eller om noe er i strid med Retningslinjer. :yes:

Er enig i det. Men det fins som sagt grenser :yes:

Lenke til kommentar
hmm.. synes nå SMS språk er for barnslig og litt for fjortiss til å bruke i et så seriøst Forum som dette..

 

Det kan også by på missforståelser.. Sto det ikke at det var forbudt i rettningslinjene en gang også da?

Ikke vet jeg om det er forbudt.Men det plager ikke meg om noen bruker forkortelser.Men man må selvfølgelig følge reglene her i dette forumet.

Jeg har ingenting i mot moderatorene her på forumet.

Det eneste snev av kritikk var at jeg fikk 10% advarsel pga for stor avatar.(jeg vet 10% er ingenting)Jeg valgte et bilde til min avatar.Kikket deretter opp på min profil og den så like stor ut som andre sine.Jeg regnet med at alt da var i orden.Men jeg fikk en advarsel om at avatar var ALT forstror.Jeg er helt grønn på bilde størelser og er ingen ekspert.Men som sagt regnet jeg med at alt var ok forde jeg ikke kunne se at min avatar var forstor i forhold til andre sine.Jeg trengte ikke å få en advarsel for dette.Burde heller fått en rettelse melding.Man kan vel ikke forvente at newbies skal skjønne alt heller..jeg handlet i god tro :-)

Lenke til kommentar
Jeg trengte ikke å få en advarsel for dette.Burde heller fått en rettelse melding.Man kan vel ikke forvente at newbies skal skjønne alt heller..jeg handlet i god tro :-)

'Newbies' er de som burde vite det best... trossalt de som har/burde ha lest retningslinjene sist.

mulig vi burde lest mer.Men jeg skjønner ikke dette med bildestørelse.trodde alt var ok når jeg fikk opp bildet og det så likt ut som andre sitt..

Lenke til kommentar
Jeg trengte ikke å få en advarsel for dette.Burde heller fått en rettelse melding.Man kan vel ikke forvente at newbies skal skjønne alt heller..jeg handlet i god tro :-)

'Newbies' er de som burde vite det best... trossalt de som har/burde ha lest retningslinjene sist.

Det er veeeldig få som leser retningslinjene når de regger seg her. De som har mest peiling på oppførsel og væresnillhet er de som har vært her en stund og har lært det gjennom tilbakemeldinger fra andre brukere og lignende. En gyllen regel pleier å være at de med under 100 poster generelt sett er n00bs. Er selvfølgelig unntak i den regelen.

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...