Gå til innhold

Problemet til FRP er ikke Hagen, det er Siv Jensen.


Anbefalte innlegg

 

Det var ikke jeg som ba om linker til alle mine påstander. Jeg begynte med det tråden handlet om jeg, men det var noen som hang seg opp i EN ting fra den posten. Men, tar på meg skylden for det.

 

Du prøvde å bortforklare FrP's synkende popularitet ved å skylde på media.

(De samme mediene som var der da FrP lå over 30% og som skrev akkurat det samme da.)

 

Bråk mellom politi og immigranter i Calais/Sangatte har det blitt skrevet om før.

Forrige uke var det clash mellom flyktninger og politi i Ungarn, både på jernbanestasjonen og ved den flyktningeleiren der toget stoppet, osv.

 

Dette ble det skrevet om også før kommunevalget, så din påstand faller på sin egen urimelighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Det var ikke jeg som ba om linker til alle mine påstander. Jeg begynte med det tråden handlet om jeg, men det var noen som hang seg opp i EN ting fra den posten. Men, tar på meg skylden for det.

 

Du prøvde å bortforklare FrP's synkende popularitet ved å skylde på media.

(De samme mediene som var der da FrP lå over 30% og som skrev akkurat det samme da.)

 

Bråk mellom politi og immigranter i Calais/Sangatte har det blitt skrevet om før.

Forrige uke var det clash mellom flyktninger og politi i Ungarn, både på jernbanestasjonen og ved den flyktningeleiren der toget stoppet, osv.

 

Dette ble det skrevet om også før kommunevalget, så din påstand faller på sin egen urimelighet.

 

 

 

Bortforklare? Jeg satte kun spørsmålstegn ved noe en annen hadde nevnt. Det hadde ikke direkte med FRP å gjøre. Det var OT av meg.

 

Mitt bidrag til denne tråden var over det jeg skrev som svar til en annen, så la oss fokusere på det istedefor.

 

Ro meg bort eller ei, da får dere heller "vinne" den diskusjonen. Jeg har ikke noe mer å fare med enn de meningene jeg har hatt desverre. Så ærlig får jeg være. Som sagt, det har vært en observasjon jeg har gjort meg, men det trenger ikke nødvendigvis være slik. I og med at jeg har et RAS rettet mot høyre siden kan jeg jo se ting fra det ståstedet, ikke vet jeg.

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Selv bestemte jeg meg for aldri å stemme FRP etter denne artikkelen :

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/03/28/496297.html

 

Fantastisk! Du kommer en side for sent bare. Du er jo kroneksempelet på det jeg nevnte på forrige side. I REST MY CASE  :lol:

Så får dere bare diskutere i vei hvor annerledes denne situasjonen er i forhold til det jeg nevnte, og hvor troverdig den artikkelen av en masteroppgave er, og at det kunne skjedd hvis sånn og sånn hadde osv. Jeg er ikke med videre for å si det sånn. Jeg har herved fått fram mitt eksempel og kan dø lykkelig (ihvertfall fra denne tråden). 

 

 

http://www.nettavisen.no/na24/3008413.html

Her er mer stoff for 1969 som han kan hate FRP for. "Ja, tenk hvis". Det er så mye "tenk hvis" i politikken at man kan jo til slutt ikke stemme noen ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...