Gå til innhold

PS4 og Altibox problemer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@frihetensregn: Så det du sier er at pga Sony's siste oppdatering så sluttet Psn å fungere for enkelte isp'er? Det funker for meg om jeg deler 3g via telefonen. Så da er ihvertfall verken ps4'en ødelagt eller Psn totalt nede.

 

Siste fra Altibox:

"Hei, Da anbefaler jeg at du kontakter Sony da vi har ikke registrert noen problemer fra vår side direktekoblet i bridge. Feilen ser ut til å ha startet ved siste programvare fra Sony..."

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 10 måneder senere...

Sitter på en 500/500 linje fra Altibox og får elendige hastigheter på ps4. 

Xbox og PC har god fart, mens reell fart ned på ps4 er ca 5 mb. Noe som er helt elendig i forhold til det jeg burde ha. Har prøvd det meste nå. Har satt opp en switch direkte til hjemmesentralen (ny type). Har og prøvd ps4 direkte på hjemmesentralen, og forsøkt å sette hjemmesentralen i Bridge mode, men hastigheten på ps4 endrer seg ikke. Får så dårlig fart på den at jeg som regel ikke kan bruke share play funksjonen. 

 

Har også forsøkt med google sin DNS, men det blir bare verre.

 

post-13661-0-31435700-1486415424_thumb.jpg

Dette er farten jeg får på pc via speedtest (i den grad man kan stole på speedtest.).

 

Så, dersom noen har noen gode forslag så tas de imot med stor takk.

 

 

Lenke til kommentar

Sitter på en 500/500 linje fra Altibox og får elendige hastigheter på ps4.

Xbox og PC har god fart, mens reell fart ned på ps4 er ca 5 mb. Noe som er helt elendig i forhold til det jeg burde ha. Har prøvd det meste nå. Har satt opp en switch direkte til hjemmesentralen (ny type). Har og prøvd ps4 direkte på hjemmesentralen, og forsøkt å sette hjemmesentralen i Bridge mode, men hastigheten på ps4 endrer seg ikke. Får så dårlig fart på den at jeg som regel ikke kan bruke share play funksjonen.

 

Har også forsøkt med google sin DNS, men det blir bare verre.

 

Skjermbilde.JPG

Dette er farten jeg får på pc via speedtest (i den grad man kan stole på speedtest.).

 

Så, dersom noen har noen gode forslag så tas de imot med stor takk.

sliter med det samme. Mistenker problemet ligger oss sony. Tregeeee psn servere.
Lenke til kommentar

 

Sitter på en 500/500 linje fra Altibox og får elendige hastigheter på ps4.

Xbox og PC har god fart, mens reell fart ned på ps4 er ca 5 mb. Noe som er helt elendig i forhold til det jeg burde ha. Har prøvd det meste nå. Har satt opp en switch direkte til hjemmesentralen (ny type). Har og prøvd ps4 direkte på hjemmesentralen, og forsøkt å sette hjemmesentralen i Bridge mode, men hastigheten på ps4 endrer seg ikke. Får så dårlig fart på den at jeg som regel ikke kan bruke share play funksjonen.

 

Har også forsøkt med google sin DNS, men det blir bare verre.

 

Skjermbilde.JPG

Dette er farten jeg får på pc via speedtest (i den grad man kan stole på speedtest.).

 

Så, dersom noen har noen gode forslag så tas de imot med stor takk.

sliter med det samme. Mistenker problemet ligger oss sony. Tregeeee psn servere.

 

Snakket med Altibox og de sa at det var ingenting de kunne gjøre, men at problemet ligger hos Sony. Har snakket med andre som har Altibox og bor mer sentralt i landet, og de får helt andre hastigheter. Gir opp :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...