Gå til innhold

Er det mulighet for å tjene penger på jakt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel mulig. Pels fra rev og mår tenker jeg på da. Det er vel også mulig å selge kjøtt hvis du jakter rype, and eller gås hvis du finner noen som er interessert. Skuddpremie har du selv nevnt.

 

Det er vel enklest å selge storviltkjøtt. Her får du også mer kjøtt per time brukt.

Lenke til kommentar

Tror neppe du bli rik for å si det sånn, da ville jeg heller satset på en vanlig jobb. Jakt er ikke bare bare, og krever kunnskap og tålmodighet. Lykke til og husk å sjekk opp med grunneiere rundt om der du bor om de har utlyst noe skuddpremie for dyr, eventuelt med kommunen om de betaler for deler av noe slags dyr til forskning (tenner o.l.). 

Lenke til kommentar

Det er vel mulig. Pels fra rev og mår tenker jeg på da. Det er vel også mulig å selge kjøtt hvis du jakter rype, and eller gås hvis du finner noen som er interessert. Skuddpremie har du selv nevnt.

 

Det er vel enklest å selge storviltkjøtt. Her får du også mer kjøtt per time brukt.

Revepels er dårlig butikk med snakk om 200kr for de beste pelsene.

Mår vet jeg ikke, men mår er vanskeligere å jakte enn rev og dermed må større innsats til for å ha uttelling.

 

Skal man tjene penger på jakt er nok guiding den beste måten å gjøre det på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...