Gå til innhold

Nye ørepropper, men hvilke?


Anbefalte innlegg

Hei! Har tenkt til å kjøpe nye ørepropper siden jeg ikke har hatt noen skikkelige til nå. Jeg har ikke noe særlig peiling , men vil ha noen som sitter godt i øret. Jeg skal bruke dem mest til å bare høre på musikk mens jeg jobber eller lignende , men at de kan brukes under trening er ikke et minus. Apple proppene jeg har brukt før sitter ikke noe særlig godt i øret men propper med silikon pleier å fungere. Har dere noe å anbefale? 1000+- ,

 Takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt fidelio samt andre High end plugger. Bruker plugger og hører vannvittig mye musikk daglig.

 

Det beste kjøper er faktisk (!) skullcandy for 199.- på spaceworld. Jeg lot en meget kompetent hifi kamerat sjekke og vi fant samme resultat, de er langt bedre enn fidelio. Klarere lyd, dypere bass og til en brøkdel av prisen.

 

Du vil få en hel del tips om plugger i 1-2k klassen, styr unna. De er ikke verdt det.

Lenke til kommentar

snip

 

Det er faktisk mye mulig, men jeg stiller meg skeptisk, har ikke hørt nøyaktig denne modellen, men alt jeg har hørt av sc er skvip som absolutt ikke er verdt prisen. Da jeg mistenker de for og legge penger i "tøft" design, og ikke så mye mer enn det.

 

Skulle jeg kjøpt gode IEM`s til lav pris ville jeg nok sett på xiaomi piston`s, bare vær klar over at det er masse falske modeller av de på ebay osv, de kan både jeg, endel kamerater og mange på forumet gå god for, og at de virkelig er bang for buck verdt.

 

Jeg endte selv opp med s2 som demovare på komplett, benytter man de medfølgende skumputene synes jeg faktisk de er verdt prisen, de kan være noe skarpe i begynnelsen, men de slepper ganske bra når de blir innspilt.

Lenke til kommentar

Er selv fornøyd med Fidelio S2. Fint og åpent lydbilde, kraftig og dyp bass. De slipper inn(og ut) noe mer lyd enn andre pga semi-åpen konstruksjon noe som kan være dealbreaker for enkelte, samt at de imo er ganske tungdrevne til å være propper(må nesten ha max på telefonen for å bringe fram bassen der jeg liker den), men lyden er for meg det beste jeg har prøvd i den prisklassen. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er selv fornøyd med Fidelio S2. Fint og åpent lydbilde, kraftig og dyp bass. De slipper inn(og ut) noe mer lyd enn andre pga semi-åpen konstruksjon noe som kan være dealbreaker for enkelte, samt at de imo er ganske tungdrevne til å være propper(må nesten ha max på telefonen for å bringe fram bassen der jeg liker den), men lyden er for meg det beste jeg har prøvd i den prisklassen. 

 

Funker miccen og volumkontrollen til iPhone?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

selv har jeg hatt disse i to år; http://www.ebay.com/itm/NEW-Sony-MDR-XB90EX-Earphone-Headphone-In-Ear-Extra-Bass-Japan-Import-/151868034198?hash=item235c0a4c96:g:IxwAAOSwd0BVvJqw

 

kåret til verdens beste bassørepropper av alle som faktisk har hatt de inne til prøving (er eklusive for det japanske markedet).

Bassen er utrolig og den er ikke muddy på noen som helst måte, alt er veldig kontrollert og når disse går fyken så kjøper jeg ett par til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...