N* Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2016 Ingen, som skal lage noe side på meg. Du, lille bassen. Webizz, fikk forspranget på VR-inspirasjonen min. Ett skjema. NÅ: Design skjemaet, på VR. Så, kan du snakke: Dan-Levi. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 20. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Lille bassen? Hehe :-) Tror ikke du selv vet hva du snakker om jeg kjære deg. Og disse algoritmene og idéene du har delt er bare rableri alt sammen. Du skal ha for innsatsen da ;-) Endret 20. februar 2016 av Dan-Levi 2 Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2016 Lille bassen? Hehe :-) Tror ikke du selv vet hva du snakker om jeg kjære deg. Og disse algoritmene og idéene du har delt er bare rableri alt sammen. Du skal ha for innsatsen da ;-) Jeg, minnes: Rådet, var innom og stiftet original vitenskap... Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 20. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2016 Amen, og lykke til :-) 1 Lenke til kommentar
N* Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) Har snekra mobilside, nå. Og, gjort det hele en god del blassere. Endret fargene mørkere, og. bendiklaland.info Endret 17. mars 2016 av N* Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 17. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 På mobilen ble det litt for mørkt, og litt smått. Testet med Chrome bare da. Ble det noen nettdesignpris på deg forresten? Prøvd å heller skreddersy wordpress? Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 17. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 På mobilen ble det litt for mørkt, og litt smått. Testet med Chrome bare da. Ble det noen nettdesignpris på deg forresten? Prøvd å heller skreddersy wordpress? Ikke svar. Han er en kunstner og vet nok best hvordan en nettside skal se ut. Og spesielt sin egen. Wordpress har vært nevnt tidligere, men han er kunstner, hvilket betyr at alt skal lages for "hånd". Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 17. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 Han er kunstner, men vet mest definitivt IKKE hvordan nettsider skal bygges opp ) 2 Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2016 Ja, første gang med disse strukturskjemaene. Lenke til kommentar
N* Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2016 Jeg, er vant til HTML4 & CSS2. Nå, i WEB 2.0 & HTML5, CSS3 og strukturer. Ble jeg mildt sakt overrasket når jeg åpnet html´en i validatoren igjen. Etter, å ha skrevet strukturerta. https://validator.w3.org/nu/?doc=http%3A%2F%2Fbendiklaland.info%2Fgraffitipsychedelia.html Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Legger ved en sjekk gjort av Google PageSpeed Insights. Ikke veldig brukervennlig hjemmeside. Og kunstner eller ei, du lever vel av at andre mennesker skjønner hva de er inne på, og at den er lett å bruke. https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fbendiklaland.info%2F&tab=mobile Endret 12. april 2016 av AT1S Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. juni 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 Måtte såklart minske litt på trans-.pngene. Men, sånn omtrent der går grensa for hva jeg orker. Iaf. akkurat nå. Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2016 Nå ble jeg, grådigt nyskjerrig. Kanskje på tide, med en klassisk, god, gammeldags diskusjon.no-undersjøkelse? Ja, altså. Hva er det, med en .png/.jpg. Hvor flere metatags, har blitt fylt ut. Hvorfor, tar disse mer plass? Og ofte, flere gigs... Jeg mente, at vi her på forumet. Kom frem, til at disse: Som tar ekstra plass. Egner seg, bedre for nett? Noen som har en link, til en artikkel? -Men hvordan, lurte jeg på... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2016 Vel siden krasjer etter at den prøver å servere meg en megadiger png fil. Kom til 653MB før chrome krasjet. Det er en imponerende fuckup. Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2016 Vel siden krasjer etter at den prøver å servere meg en megadiger png fil. Kom til 653MB før chrome krasjet. Det er en imponerende fuckup. .png'en er ikke ferdig lastet opp, riktignok. Jeg får vente, og se. Kanskje den går mer glide, når hele er oppe. Var det ikke, lurt med: Metatags på web, altså? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2016 Du har fått til retro Wordart ca 1995 ganske bra. Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2016 Du har fått til retro Wordart ca 1995 ganske bra. Nei, den loader greit her, altså. I safari, på macen. Kan jeg se ss? Antar det er win, det er snakk om. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 8. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2016 Det er ingen fordeler med større filer på nettet, heller den strake motsetningen av fordelaktig! En png støtter gjennomsiktighet i motsetning til jpg formater. Dette kan være en fordel for web. Du har en flott kunstnerisk måte å skrive på også. Kanskje roe ned på jazztobakken 1 Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2016 Joda. Kjenner til hvordan filstørrelse, fungerer når man: Laster ned. Men jeg mener at jeg har spurt om dette, før. Og da, var det: Noen som kom, og sa. At jo, når du har fyllt inn nok: Meta-tags. Så blir filen: En optimalisert: WEB-fil. Filen, vil ha: "En mellom-lagrings-pool." Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 12. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2016 Det finnes ingen WEB-fil. Internett lar deg sende data. Hva datamaskinen din gjør med den bestemmes av klienten din. Hvor mye data du sender vil bestemme regningen din. De fleste moderne klienter vil prøve å cache filer den tror ikke vil bli oppdatert før ditt neste besøk, HOS DEG, slik at siden blir raskere lastet FOR DEG. "It works on my computer" er muligens den aller dårligste testen man kan gjøre når man tester webinnhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå