Gå til innhold

Rykk tilbake til start


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10,2km stisykling i Ottestad der faren min bor :) , utenfor Hamar. Klarte å falle inn i en busk på det teiteste stedet ever og fikk min første ripe i sykkelen. Jaja!

 

PS: Hvis du har lyst til å se ut som du har 40 mindre i IQ enn du egentlig har, ta en nærfilm på et gammelt GoPro-kamera! 

 

post-104005-0-62754000-1467580348_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Times tur med hundedyret, samboer og pappa i skogen :) . Koselig! Fikk også byttet dekk på sykkelen (dvs.... samboer fikset), det tok en time å få på det satans dekket! Haha. Så da ble det middag istedet for sykkeltur, men det er greit for jeg er helt mørbanket etter to dager på rad. Kjøpte slik en staselig sykkeldrakt med stropper over skuldrene idag da, måtte krype til korset og skaffe pute til rumpa!

 

13557156_515747641944255_1082074946_n.jp

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Hadde en tung høst og vinter med så godt som ingen aktivitet. Fikk i tillegg senebetennelse i oktober som jeg FREMDELES sliter med, og det påvirker hodet ganske mye.

Men, nå er jeg godt i gang og har vært det siden starten av mars. Begynte med små mål om å jogge 1-2 ganger i uka igjen og har klart å holde det + bygge på. Har også blitt hjelpetrener for jentefotballaget på skolen :p . Så får se hvor mye vi klarer der til høsten!

 

En kort oppsummering av forrige uke og denne. Jeg tar med hunden på all løpingen såfremt det ikke plasker ned, da trives hun ikke spesielt godt. 

Mandag 8. - 1,5 time fotballtrening

Tirsdag 9. - 5 km løp + 5 km tur rett etterpå

Lørdag 13. - 7km løp

Søndag 14. - 6,5km løp + 6,5km tur rett etterpå

Mandag 15. - 50 minutter terrengsykling

Tirsdag 16. - 6,5km løp (egentlig fotballtrening, men var avlyst)

Onsdag 17. - 30 minutter stabiliserende styrketrening for bein

 

Haha, kan ikke si at alle de siste ukene har vært såpass aktive, men får bruke energien når den første er der! :D Ehh ja også går jeg på prednisolon da, så kan hende det er litt overskuddsenergi..  :ninja:

Lenke til kommentar

Skulle ta en kort og rolig tur med mamma i går. Vi mistet stien og måtte rote rundt ca 1 km før vi kom ut igjen - og da var vi tilbake på starten av skogsveien vi liksom skulle begynt runden på. Kunne jo ikke gi oss der, så vi prøvde igjen og det ble vel litt lengre enn planlagt. Nesten 14 km ;)

 

post-104005-0-08451400-1495442765_thumb.jpg

Lenke til kommentar

5,5 km tur med bikkja på morgenen i dag.

 

+

 

Kroppsvekttrening hjemme:

- Tre sanger oppvarming hopp og sprett

- 3x15 bulgarske utfall
-
 3x30 knebøy med strikk rundt knærne 
- 3x15 snille armhevinger mot kjøkkenbenken
- 3x10 ettbeins glute bridge/rumpehev
- 3x15 supermann (rygghev, men med strake armer og ben fremover/bakover)
- 3x15 sidecruches

Lenke til kommentar

2,5 sykling med hunden for å venne henne til springer/sykkel. Hun syns det er tortur.

 

12km løping med mamma og hunden, i sola. Sliter med varmen og sol altså, tar heller en grå dag med litt yr når det gjelder løpeforhold.. Knær og alt kjennes bra da, tross distansen, det er jo topp!

Lenke til kommentar

2,5 sykling med hunden for å venne henne til springer/sykkel. Hun syns det er tortur.

 

12km løping med mamma og hunden, i sola. Sliter med varmen og sol altså, tar heller en grå dag med litt yr når det gjelder løpeforhold.. Knær og alt kjennes bra da, tross distansen, det er jo topp!

Forstår jeg godt  :wee:

Lenke til kommentar

 

2,5 sykling med hunden for å venne henne til springer/sykkel. Hun syns det er tortur.

 

12km løping med mamma og hunden, i sola. Sliter med varmen og sol altså, tar heller en grå dag med litt yr når det gjelder løpeforhold.. Knær og alt kjennes bra da, tross distansen, det er jo topp!

Forstår jeg godt  :wee:

 

 

Haha, jaaaa :D . Løpingen er grei, men sykkelen er i hennes øyne verdens ekleste sak. Så jeg får prøve å gjøre det regelmessig slik at hun ikke ser så sjukt ulykkelig ut. 

 

post-104005-0-55436900-1495699974_thumb.jpg

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...