Gå til innhold

Hvilket kort er det råeste for øyeblikket?


Locolita

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ATI sitt kort er et konge kort! det har en vifte som har to blaae LEDs i som ser raatt ut og med mitt kort, Hercules ATI Radeon 9800Pro, oppnaar jeg 36k paa 3dmark 01SE, resten av datan er nedenfor.

 

Hercules har ogsaa mange tillegsprogram som folger med paa en cd som er ganske raae. :mrgreen:

 

Tha_Andre :woot:

Unnskyld at jeg spør, men har du blingsa godt og lenge for å få til 36k i 3dmark01se???

 

Med uklokka p4 2.8 og radeon 9800pro uklokka tviler jeg sterkt på det...

 

Snekker'n ansees jo å ha en av de sprekeste 3dmark maskinene på forumet, og han har ikke runda 23k enda...

 

og 3dmark03 på 15k????

 

Hallo dvs at du innehar verdensrekorden i dag, for det beste ellers i verden er på 9k

 

tror du må lande på jorda snart, og slutte og lukte på mamma's fotsalve og svive rundt pluto

 

:grin::grin::grin:

Lenke til kommentar
ATI sitt kort er et konge kort! det har en vifte som har to blaae LEDs i som ser raatt ut og med mitt kort, Hercules ATI Radeon 9800Pro, oppnaar jeg 36k paa 3dmark 01SE, resten av datan er nedenfor.

 

Hercules har ogsaa mange tillegsprogram som folger med paa en cd som er ganske raae. :mrgreen:

 

Tha_Andre :woot:

Hva er poenget med å lyve om 3dmark-scorene dine? Gutta som leder på orben har litt over 29000 i 01, da med Engineering Sample av P4 Extreme Edition justert til 4,45GHz (les: går utenpå din 2,8 flere ganger), Radeon 9800XT med fasekjøling osv. Er det morsomt å bli avkledd og stå igjen naken?

Lenke til kommentar

bilde kvalitet 9800pro XT vs. FX5950

 

jeg har sett flere tester enn denne der hvor dem testa hvem som lagde best gress *grin* 9800pro XT klarte å få til gress strå følesen og hadde utmerket bildekvalitet på bakken og fjell... i Halo 2.

FX 5950 fikk gresset til å se ut som oppkast med masse streker i (helt j****) og fjellet som FX5950 lagde var heller ikke noe å skryte av.

 

men skal når du skal kjøpe deg grafikkort trur jeg du vil spare en del penger på å kjøpe et Sapphire/hercules 9800pro og klokke det så vil du få lik ytelse som et XT kort eller bedre. Å ha 1500kr igjen til å bruke på noe annet.

Lenke til kommentar

Til dere som reagere på min 3dmark score. Jeg har ikke fått 36k på MIN data, for den er helt ny og fungerer ikke skikkelig. Det var bare det at en kompis av meg hadde nesten likedann data, og han SA at han klarte 36k så jeg regnet med at jeg klarte det samme. Derfor puttet jeg det som han sa, men jeg får spøre han igjen... Beklager så meget for dette.

 

Tha_Andrê

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...