Gå til innhold

Tastatur til bruk i stuen?


Anbefalte innlegg

Har til nå hatt Logitech K400, men etter at jeg flyttet delene over i nytt kabinett har jeg klart å rote bort usb enheten for tilkobling.

 

Så da trenger jeg nytt tastatur.

 

Er K400 fortsatt ett bra valg, eller har der kommet noen bedre alternativer? Ser Microsoft også har ett tastatur som ligner veldig på K400

 

Det brukes relativt sjeldent, så ønsker ikke legge så mye penger i det.

Endret av kreps79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig du har en annen bluetooth-enhet liggende (samme type)?

Evt. kan du sikkert få kjøpt det rundtomkring.

 

Har du en slik, så kan du linke opp tastaturet på nytt til ny Bluetooth-modul med Logitech-programvaren.

Alternativt om tastaturet har "Connect"-knapp under, kan du finne en annen Bluetooth modul med Connect-knapp på, for å pare disse.

Lenke til kommentar

Har dessverre ikke noen slike som ikke er i bruk. Nå kjøpte jeg Microsoft sitt tastatur på kampanje hos cdon.

 

Ser at en Unifying Receiver koster rundt 70 kroner på ebay, så kan vel kanskje bestille inn en slik å ha i bakhånd til K400

 

Hvis du har f.eks. 2 i en PC, kan du pare disse om slik at begge devicene går på samme mottaker. :)

Lenke til kommentar

Har nå kjøpt mus med reciever og microsoft sitt tastatur, så da får jeg testet begge

 

 

Har dessverre ikke noen slike som ikke er i bruk. Nå kjøpte jeg Microsoft sitt tastatur på kampanje hos cdon.

 

Ser at en Unifying Receiver koster rundt 70 kroner på ebay, så kan vel kanskje bestille inn en slik å ha i bakhånd til K400

 

Hvis du har f.eks. 2 i en PC, kan du pare disse om slik at begge devicene går på samme mottaker. :)

 

 

Fant en liggende som hører til en mus jeg ikke bruker, så da prøver jeg å få den til å virke mot tastaturet.

 

Har nå uansett bestilt en ny receiver og tastaturet til Microsoft, totalt 220 kroner, så da får jeg testet begge deler, og i værste fall har jeg ett i reserve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...