Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger litt råd ifht problemer med dama. Vi har vært sammen i et halvt år. for 3 måneder siden holdt vi nesten å gjøre det slutt fordi hun var litt usikker. Jeg ble litt klengete og hun ble litt redd/enda mer usikker. Til slutt ordnet det seg og hun beklaget seg og skulle vise hvor mye jeg betydde for henne.

Nå...ca 3 måneder etter det igjen, selv etter vi har vært på første kjærestetur. Så er hun usikker igjen. Kontakt per sms har blitt begrenset og går som regel i "god morgen" og "god natt". Nå er jeg litt redd for å spørre igjen hva det er hun er usikker på. For det første er hun unnvikende og sier at hun ikke vet. 

Nå sitter jeg jo her og venter på at alt skal bli "bra" igjen.Altså hvordan kan en bare skru av de følelsene som man bare hadde for noen uker tilbake?!

 

Er det noen som har opplevd noe liknende eller vet hva kanskje denne kvinnen tenker på?! 



Anonymous poster hash: f6b8c...82b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer forholdet...?

 

Det første som slår meg er at hun er unnvikende fordi hun er lei, eller ikke ønsker å være i forholdet - og ikke vet hvordan hun skal avslutte det.

Det fungerer ganske bra foruten det. Hun forteller jo hvor glad hun er i med og "love u" og hele pakka. Det er det som gjør meg så forvirret. Hvordan hun kan snu bare sånn.. 
  • 0
Lenke til kommentar

 

Hvor gamle er dere? 

Midten av 20 åra

 

 

Rart. Sånn usikkerhet er slikt man forventer av tenåringer. 

 

Vel, man kan komme med mange hypoteser om hva som får henne til å oppføre seg som hun gjør, men det beste du kan gjøre per nå tror jeg er å snakke med henne. 

 

Forresten, er dere økonomisk uavhengig av hverandre? 

 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvor gamle er dere?

Midten av 20 åra

Rart. Sånn usikkerhet er slikt man forventer av tenåringer.

 

Vel, man kan komme med mange hypoteser om hva som får henne til å oppføre seg som hun gjør, men det beste du kan gjøre per nå tror jeg er å snakke med henne.

 

Forresten, er dere økonomisk uavhengig av hverandre?

Ja, det er sånt oppførsel de har. Hun sa vel at dette skulle gå over som det gjorde sist, men det er jo ikke rettferdig i det hele tatt. Nei, heldigvis er vi ikke det.

Lenke til kommentar

Prøv det samme tilbake?

Vær litt mer utilgjengelig for henne og vis henne at du ikke bare kryper etter henne hele tiden, det er turn off deluxe.

 

Det er det jeg gjør nå. For siden hun sa det at hun var usikker svarte jeg bare med "ok" men om hun da skal bruke det som unnskyldning at vi har "gått lei hverandre" så synes jeg at det er ganske umodent gjort og feigt

 

Er det noen kvinner ute her som kan hjelpe litt?

Edit: dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

umulig å vite sikkert hva det kan være, det kan være at hun aldri helt fikk de rette følelsene for deg, men valgte å være i forhold med deg på vent for å finne noen andre, eller at hun har et godt øye til noen andre, men at hun ikke er sikker på om han andre er keen på hu tilbake, så derfor kan hun slenge ut at hun er usikker, for å lufte tanken, kanskje overbevise seg selv?

 

Kanskje hun sliter med noe privat som hun ikke forteller deg, som gjør at det går utover deres forhold.

 

Drit lei deg og er usikker på om dere er rette for hverandre.

 

100 ting det kan være, tror nok det beste er å sette seg ned og prate om hva som skjer, hun vet nok mer enn hun sier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...