Gå til innhold

WYSIWYG!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438
Skrevet

Da er det vel Spinalonga vi ser, kjent fra boka Øya, som skildrer livet på øya for de spedalske. Ei bok jeg forøvrig kan anbefale:-)

Fint feriebilde som får det til å krible i passet....Skal ned i begynnelsen av sept.....

Skrevet

Da er det vel Spinalonga vi ser, kjent fra boka Øya, som skildrer livet på øya for de spedalske. Ei bok jeg forøvrig kan anbefale:-)

Fint feriebilde som får det til å krible i passet....Skal ned i begynnelsen av sept.....

Takker, Pentaxen! :)

Er nok ikke Spinalonga, nei... (har lest boka mens jeg var på Plataniasn, noen år tilbake)... God bok, ja! :)

Øya du ser fra Platanias heter Agii Theodori, og er en av få steder hvor det er Kri-kri geiter. Øya er fredet, og bevoktet. Kun tillatt å gå i land der en bestemt søndag i året, visstnok.

Skrevet

Veldig spesielt og flott bilde.

Det ringte ei bjelle da jeg så hulen til høyre, etter å ha sett det daglig gjennom flere ferier på Kreta.

Takker, Trond Olav! :)

Det er liksom blitt øya "vår", etter å ha skuet den alle dager under feriene på Platanias, år etter år... ;)

Skrevet

Morsomt! Alltid vært fascinert av "kjeften" i Agioi Theodoroi. Lengter tilbake til alle skattene på Kreta når jeg ser dette bildet...

Takker, Gro! :)
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...