Gå til innhold

[Løst] Tråden for opptak til Politihøgskolen 2016


Helflat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei :) Er det sånn at om man har bestått kravet, så er det bra nok? Det er ikke karakterer?

Du lever ikke opp til navnet googlemaster ser jeg ;) neida, bare tuller!

 

Men det er ikke karakter lenger, men du må bestå alle minimumskravene til testene. Når du har klart kravet, stanser de deg.

Lenke til kommentar

Hei :) Er det sånn at om man har bestått kravet, så er det bra nok? Det er ikke karakterer?

Du lever ikke opp til navnet googlemaster ser jeg ;) neida, bare tuller!

 

Men det er ikke karakter lenger, men du må bestå alle minimumskravene til testene. Når du har klart kravet, stanser de deg.

Lenke til kommentar

 

Hei :) Er det sånn at om man har bestått kravet, så er det bra nok? Det er ikke karakterer?

Du lever ikke opp til navnet googlemaster ser jeg ;) neida, bare tuller!

 

Men det er ikke karakter lenger, men du må bestå alle minimumskravene til testene. Når du har klart kravet, stanser de deg.

 

 

Haha, sorry, navnet var lite gjennomtenkt :/ Flink til å google, men stoler mer på deg enn google. Takk for svar :-) 

Lenke til kommentar

Da er det fysiske tester i Oslo, Onsdag 11!
Noen som har greie på hvor langt bassenget er i Oslo? Hørt noen si det er 12,5m, og andre sier det er 25! Får ta en siste økt med vendinger på lørdag, bare for å komme inn på under 2min ;)

 

Ønsker alle lykke til med opptaksprøvene - og ikke minst intervju-delen! Blir 20 i år, men har visst i flere år at politi er yrkesveien jeg vil gå, så hadde vært supermorsomt og kommet inn i år!

Endret av E7Sol
Lenke til kommentar

Da er det fysiske tester i Oslo, Onsdag 11!

Noen som har greie på hvor langt bassenget er i Oslo? Hørt noen si det er 12,5m, og andre sier det er 25! Får ta en siste økt med vendinger på lørdag, bare for å komme inn på under 2min ;)

 

Ønsker alle lykke til med opptaksprøvene - og ikke minst intervju-delen! Blir 20 i år, men har visst i flere år at politi er yrkesveien jeg vil gå, så hadde vært supermorsomt og kommet inn i år!

Bassenget i Oslo er 12,5 m

Lenke til kommentar

 

Da er det fysiske tester i Oslo, Onsdag 11!

Noen som har greie på hvor langt bassenget er i Oslo? Hørt noen si det er 12,5m, og andre sier det er 25! Får ta en siste økt med vendinger på lørdag, bare for å komme inn på under 2min ;)

 

Ønsker alle lykke til med opptaksprøvene - og ikke minst intervju-delen! Blir 20 i år, men har visst i flere år at politi er yrkesveien jeg vil gå, så hadde vært supermorsomt og kommet inn i år!

Bassenget i Oslo er 12,5 m

 

En jeg kjenner sier at bassenget på phs er 12,5 meter, men at testen gjøres i et annet basseng i nærheten som er 25 meter... Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg, men håper veldig på at det blir i et 25-meters basseng, da jeg er elendig på vendinger. Føler det har litt å si på tiden...

Lenke til kommentar

 

 

Da er det fysiske tester i Oslo, Onsdag 11!

Noen som har greie på hvor langt bassenget er i Oslo? Hørt noen si det er 12,5m, og andre sier det er 25! Får ta en siste økt med vendinger på lørdag, bare for å komme inn på under 2min ;)

 

Ønsker alle lykke til med opptaksprøvene - og ikke minst intervju-delen! Blir 20 i år, men har visst i flere år at politi er yrkesveien jeg vil gå, så hadde vært supermorsomt og kommet inn i år!

Bassenget i Oslo er 12,5 m

 

En jeg kjenner sier at bassenget på phs er 12,5 meter, men at testen gjøres i et annet basseng i nærheten som er 25 meter... Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg, men håper veldig på at det blir i et 25-meters basseng, da jeg er elendig på vendinger. Føler det har litt å si på tiden...

 

Testen foregår på PHS i Oslo som er 12,5 m.. Det vet jeg fordi jeg studerer på PHS og kjenner til opptaket både fra egen erfaring, men også gjennom instruktører som veileder under de fysiske testene. Ta det med ro og stress ned. Det ordner seg alltid. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Da er det fysiske tester i Oslo, Onsdag 11!

Noen som har greie på hvor langt bassenget er i Oslo? Hørt noen si det er 12,5m, og andre sier det er 25! Får ta en siste økt med vendinger på lørdag, bare for å komme inn på under 2min ;)

 

Ønsker alle lykke til med opptaksprøvene - og ikke minst intervju-delen! Blir 20 i år, men har visst i flere år at politi er yrkesveien jeg vil gå, så hadde vært supermorsomt og kommet inn i år!

Bassenget i Oslo er 12,5 m

 

En jeg kjenner sier at bassenget på phs er 12,5 meter, men at testen gjøres i et annet basseng i nærheten som er 25 meter... Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg, men håper veldig på at det blir i et 25-meters basseng, da jeg er elendig på vendinger. Føler det har litt å si på tiden...

 

Testen foregår på PHS i Oslo som er 12,5 m.. Det vet jeg fordi jeg studerer på PHS og kjenner til opptaket både fra egen erfaring, men også gjennom instruktører som veileder under de fysiske testene. Ta det med ro og stress ned. Det ordner seg alltid. 

 

OK, takk for svar! Da bør jeg øve litt mer på vendinger...

Lenke til kommentar

Hei, alle! 

Dersom noen er sikre på at dere skal til Kongsvinger, så leier jeg ut fire rom i et kollektiv i nærheten av PHS. Dersom det er interessant, send meg gjerne en melding til min profil her inne, så kan vi holde kontakten frem til opptaket i juli og reservere et rom. 

 

Jeg vil ellers ønske alle sammen masse lykke til med opptaket! 

Endret av stamfordb
Lenke til kommentar

Jeg har sendt inn søknad om politiattest, men fikk svar at jeg manglet dokumentasjon på at jeg var innkalt til opptaksprøver. Hadde sendt ved den eposten hvor det sto. Hva er det dere andre har sendt inn som bekreftelse? 

Jeg lagret innkallelsen til fysiske tester som pdf, og la den ved i søknaden. Det var alt som trengtes. 

Lenke til kommentar

 

Hei :) Er det sånn at om man har bestått kravet, så er det bra nok? Det er ikke karakterer

Lurer på det samme. Det er vel ikke karakterer? Blir man stoppet når man har nådd kravene?

Hei. Det er ikke lenger karakter. Du må klare minimumskravet, dette finner man på phs.no. Når du har klart kravet stanser de deg, uansett.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man sender inn politiattesten? Per post, eller kan man laste opp på samordna opptak? 

 

Politiattest skal være mottatt ved Politihøgskolens opptakskontor innen fastsatt frist (1. juli) før eventuell tildeling av studieplass ved Politihøgskolen kan skje.

Postadressen er:

 

Politihøgskolen, opptakskontoret

Postboks 5027, Majorstuen

0301 Oslo

 

(http://www.phs.no/studietilbud/bachelor/opptakskrav/plettfri/)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...