Gå til innhold

Mobilabonnement uten kontrakt? Evnt. rimelig abonnement...


Anbefalte innlegg

Finnes det et mobilabonnement man kan skaffe seg her hvor man betaler pr. måned og som har en rimelig pris? Tenker da på en med god mengde mobil data, ringeminutter, sms etc. Har allerede en telefon, trenger bare et abonnement.

Hvilke mobilabonnement anbefaler dere som er rimelig på pris (med eller uten kontrakt)?

Er det noen som har et godt tilbud om man kjøper abonnementtjeneste for 2 mobiler samtidig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi bruker Chess Sjakk Matt til 169kr måneden (NetCom-dekning, -30kr pr mnd pr bruker hvis man er fler enn én på samme faktura).

Frie ringeminutter, SMS og MMS, 1GB data med full 4G-fart. Har målt 73Mbps i egen stue (by i Vestfold).

Hatt Chess i mange år og er kjempefornøyde.

 

Edit: Ser at farten nå står til "inntil 60Mbps".

Endret av Pey'J
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke mobilabonnement anbefaler dere som er rimelig på pris (med eller uten kontrakt)?

 

Alle abonement har en kontrakt, regner med at du mener binding. Alle operatører jeg har brukt har abonementene uten binding så sant de ikke selger det som en pakke med telefon eller noe. Du kan også spørre om du kan få en lavere pris hvis du binder deg når du skal handle abonementet. Har gjort det før og fikk 50,- rabatt på et abonement fra NetCom, abonementet kostet vel 199,- pr måned i utgangspunktet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det vet jeg ikke. Heller ikke hvordan dekningen er der han bor, Telenor- eller Netcom dekning. Det er i allefall to aktører som har (utifra min kjennskap) et ganske bra rykte. De tilbyr forskjellige pakker til en grei pris.

Kanskje du kunne slengt på noen alternativer som kunne passet deg? Så kan han finne ut om de passer bedre enn Chess eller Talkmore.

Lenke til kommentar

Beste tilbud for tiden er vel ICE med fri telefoni og 2 GB data for 149,-, 4 GB for 199. 

For mindre bruk er Hello Smil til 69 kroner for 250 MB/min/SMS  et godt alternativ. Så kan du spe på med 49 kr pr GB ekstra. 

 

Tviler på om du finner noe billigere.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...