Gå til innhold

Denne knøtte-PC-en kjører Android Lollipop


Anbefalte innlegg

Nå har jeg forsøkt meg litt på Kodi på PC og Mac for å teste TV-stream over nettet. Fulgte en guide på youtube som gikk på å legge inn SuperRepo. På PC gikk det ikke. Fikk feilmelding da Playlist Loader skulle startes. Uansett hva jeg gjorde ble det feil, prøvde både Kodi 14.2 og 15.

 

På Macbooken (pro 2015 modell) fikk jeg det etter hvert til med Kodi 14.2. Men det var ugudelig tregt, og kun et fåtall TV-kanaler startet i det hele tatt opp. De fleste stod bare og snurret lenge før feilmelding. Er det slik det skal funke, eller er det jeg som har gjort feil?

 

Det er ikke alt som ligger i SuperRepo som fungerer. Med det enorme utvalget som ligger der må man nesten bare regne med det.  La du inn  SuperRepo ved å legge inn en http://spr.huskerikkedetsisteihodet?Nu eller noe sånt?

 

Bruker selv en MiniX X8-H Plus, så er usikker på om alt er 100% likt også, da jeg helst ikke drar Apple produkter inn i huset ;-)

Men det fungerer i alle fall supert her. Det er ikke alle addons som er like bra. Noen virker ikke en gang. Men det er sånt man finner ut med tiden. Kan jo nevne Istream (Kan være noe kronglete å legge inn) og Genesis. Disse to gir tilgang til masse filmer. Men om man synes KODI/XBMC er vanskelig kan man også bruke ShowBox. Vet mange som bruker det pga at det er mye enklere. Da laster man ned en app, klikker på ikonet for å starte den og vips så har man tilgang til tusenvis av filmer.

Denne finnes til Android. Vet ikke om den finnes til andre platformer.

Det er også mulig å laste ned KODI versjoner som er ferdig satt opp med addons.

Man finner ut det meste ved å snakke med noen som har brukt KODi litt fra før, eller ved å søke på "beste KODI / XBMC addons"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du skulle handle hos oss vil jeg anbefale denne: http://samok.no/produkt/minix-x8-h-plus/

Om du trenger fjernkontroll eller bruker trådløs mus er jo opp til deg. 

Fjernkontrollene som følger med Android mini PC som standard er som regel helt ubrukelig,

Anbefaler trådløs mus, eller airmouse!

 

KODI er ikke tregt på disse boksene, og fungerer svært bra. Mener jeg leste at KODi ikke oppdateres til Apple produkter mer, men kan hende jeg husker feil....

Endret av Samok.no
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...