Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Prisanslag på felger fra Advan Racing.


Anbefalte innlegg

Hei,

Min mor har nylig gått til innkjøp av en bil med felger hun ikke helt ... trenger. Hun vil helst selge/donere for å rydde plass. Usikker på alder og hvor mye de har blitt brukt. Dekkene er trolig ikke vits å legge for mye tanke i.
Er dette rett sted for å spørre om prisanslag? Er det andre forum som passer seg bedre?

Felgene det gjelder er Advan Racing RG-D 17x7 J. 

Info jeg finner er nypris: 600 USD/stk fra deres nettside, ellers er det asiatiske varianter av Finn.no etc. som jeg ikke får noe ut av.

 

post-344891-0-61610300-1436004330_thumb.jpgpost-344891-0-53379300-1436004331_thumb.jpg

Endret av skycharizards
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs hvordan de ser ut (skade, slitasje, skjevheter etc), samt hvilke biler de passe til (boltsirkel, innpress, navdiameter). Brukte felger med slitte dekk er vanligvis ikke verdt all verden. Kanskje rundt en 1000-lapp for alle 4 er passe dersom dekkene er utslitt og felgene ser greie ut? 

Lenke til kommentar

Boltsirkel på 4x114,3 stemmer. ET 35 sto det inni den ene felgen. De tre resterende hadde bare ET og så et blankt felt hvor verdien skulle stå. Vil si de er i grei stand, med forbehold om at de er i mye bedre/verre stand enn grei.

 

Er det den største sirkelen som er 114.3 ? Isåfall går jeg utifra den andre er 4x100. 

Lenke til kommentar

Hva er max navdiameter (størrelsen på hullet midt i felgen)? Ser ut til at det står en senterring i den det er bilde av.

Senterring ja. Stått på en Accord med nav på 64,1mm. 

 

Etter en intens runde med googling begynner jeg å tvile på hvorvidt felgene faktisk er ekte vare. Finner ikke de samme felgene noe sted på internett, kun i feil farge og med feil antall bolter. På nettsiden jeg linker til i første post er de oppgitt som 4x100 med offset 42mm. 

Endret av skycharizards
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...