Gå til innhold

HiOA eller BI


Kineeh

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt øk.ad på både HiOA og BI, men er veldig usikker på hvilken jeg skal velge. Kommer ikke fra Oslo så byen blir helt ny uansett. Noen som har en formening om hva som er positivt/negativt med skolene og hvorfor man bør velge den ene fremfor den andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig tar du HiOA.

 

BI er for rike vestkantsbarn som er bortskjemte ungdommer. De er selvfølgelig tapere.

Perfekt eksempel når folk snakker om ting de ikke har peiling på. BI er ikke bare dette, er du voksen og oppegående i hodet skjønner du at dette ikke stemmer med en såpass stor skole. Alle kan gå på BI med det fantastiske systemet vi har i Norge så det med at det er bare er rikmannsfolk her er bare fjas.

 

Lykke til med å bestemme. Søk begge og bestem deg i siste liten er mitt tips :) Sjekk enkeltfagene på hvert studie og se om noen av forskjellige emnene kan gjøre at du enten går for det ene eller det andre. Enkeltemnene bør bety mest. Good luck!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523

HiOA er en veldig ålreit skole å gå på, med mange hyggelige mennesker, iallefall. En ting å huske er at om du blir forsinket i studieløpet og for eksempel må ta opp fag eller semester på nytt, så går det for din egen regning. Regningen blir følgelig en del større om du går på en privatskole, slik at du da må ta opp mer i studielån. Verdt å ha i bakhodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...