Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Shaving


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg shaver underlivet et par ganger i måneden. Dama shaver også underlivet og resten av kroppen det trengs. Hun får det til utrolig lett, og håret bare preller av med de billigste høvlene på kiwi. Men jeg må holde på i evigheter for å få fjerna det jeg har bare på trekanten. Uansett om jeg bruker bra høvler og skum. Og det vil fortsatt være masse igjen, men hun kan ta et par strøk og det er helt glatt. Hvorfor? Hun har prøvd å gjøre det på meg også, for å se om jeg gjør noe feil, til ingen nytte.

 

Hva kan jeg gjøre? Vil veldig gjerne klare å shave bort alt.

 

Anonymous poster hash: 7bebd...805

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å trimme først og barbere etterpå? Kan hende hårene er for lange. Bruker også dyre høvler (pga. sensitiv hud), men om hårene blir for lange skal jeg streve godt for å få vekk alt. Dessuten får jeg for eksempel bedre/glattere resultater med gel enn jeg får med skum. Kanskje du skal prøve ut litt forskjellige produkter og se hva som fungerer best for deg.

Endret av trekkoppfugl
Lenke til kommentar

Har du prøvd å trimme først og barbere etterpå? Kan hende hårene er for lange. Bruker også dyre høvler (pga. sensitiv hud), men om hårene blir for lange skal jeg streve godt for å få vekk alt. Dessuten får jeg for eksempel bedre/glattere resultater med barbergel enn jeg får med skum. Kanskje du skal prøve ut litt forskjellige produkter og se hva som fungerer best for deg.

Jeg bruker gel og har selv prøvd forskjellige produkter, men jeg har i likhet med TS problemer med å få bort alt. Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

det går fint. Bare lei av at det skal være så vanskelig for meg, mens dama klarer det på et par minutter max.

 

Anonymous poster hash: 7bebd...805

 

Det er forståelig. Hårfjerning er dessverre ikke like lett for alle. Tror dog det er ganske normalt å bruke mer enn et par minutter på intimbarbering, men skjønner at det er frustrerende at det er vanskeligere og mer tidskrevende for deg.

 

En mulig løsning (på sikt) kan være å bruke hårstopp-krem, som visstnok skal bremse, og etterhvert stoppe, hårveksten. Men igjen, det forutsetter at man får fjernet håret med barbering eller andre metoder...

Endret av trekkoppfugl
Lenke til kommentar

Hva mener du med at du ikke får bort alt? Mener du det er plasser du ikke kommer til med høvelen? Det er jo naturlig, da det mannlige kjønnsorgan utvendig er langt mer "kronglete" enn det kvinnelige. Det gjelder bare å hale og dra i forskjellige retninger for å få strukket ut huden skikkelig alle steder.

 

Ellers: hvis hun får bort alt på 2 drag, mens du må bruke 20 så er det jo ikke annet å gjøre med det enn å godta at det tar lenger tid for deg enn for henne.

 

Anonymous poster hash: 3072e...d92

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...