Gå til innhold

Hva spiller dere med? laptop eller stasjonær?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg er nyskjerrig på hvilke datamaskiner dere spiller med, laptop eller stasjonær? Og hvordan specs?

Skriv gjærne hvordan matchmaking rank dere har også!

 

selv spiller jeg på en MSI laptop (4 år gammel +-) og er MM rank LE

Stasjonær, LEM.

 

Laptop (billigmodell fra 2007), gold nova. Etter en kamp her innså jeg at det er et krav med en rask pc for å være god i cs.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Det virker nesten som at Global Elite er umulig med laptop, byttet til stasjonær for 1 måned siden og det tok 1 uke å nå Global

Det er som i formel 1, du vinner ikke med en dårlig bil uansett hvor god sjåfør du er.

 

Ranken sier mye om hvilket utstyr du spiller med.

Det jeg syntes er rart er at på LEM rank så hører ikke lagkamerater hvor fiender er. Jeg går utifra de ikke spiller med headset eller har aktivert innstillinger som blander lydkanalene.

Når jeg oppdaget det ødela det hele illusjonen om at LEM var et høyt nivå hvor spillere hadde ganske god forståelse av spillet.

 

Ranksystemet er veldig misvisende, om to spillere er DMG eller Global Elite så kan du ikke vite hvilken som er best, og da blir poenget borte og gleden av å gå opp i rank borte.

Lenke til kommentar

 

Stasjonær med gamle, men dog tilstrekkelige komponenter: AMD Phenom III X3 2,8GHz, crosshair III hovedkort, 8GB RAM og ATI Radeon HD4800 for å nevne noe.

Jeg syns generielt sett AMD burde være i skrotehaugen FX 8350 eller R9 280x eller bedre er eneste man bør vurdere til gaming i dag.

Eldre en dette bør heller brukes til kontor\lette oppgaver.

 

Nesten slik Nvidia shield TV eller Xbox one er bedre en maskinvaren der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...