Gå til innhold

ARK : Survival Evolved Community.


Anbefalte innlegg

Heisann, som tittel sier så gjelder denne tråden et ARK community.

Vi skal prøve å ha RP events osv, men vi har ikke kommet så langt i planleggingen enda at vi vet hva eller hvordan dette skal foregå.

 

Server er oppe, IP : no6.spillvert.no:27055

Hosted via Spillvert.no og skal ha veldig god ping.

 

 

 

Har også laget en enjin side(Som er langt fra ferdig, men under oppbygging, vi velger å ha den åpen selvom den ikke er ferdig!)

www.jurassic-rp.enjin.com

TS Server, er bare å bruke om dere spiller på serveren:) Ip : eurots2.gameservers.com:9234

 

 

Vi trenger alt fra admins, mods og selvfølgelig spillere!

 

Alle sammen er hjertelig velkomne!

 

Mer kommer så fort jeg vet noe!

Endret av elx90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er ytelsen i spillet nå? Når jeg testet sist så var ytelsen helt forferdelig dårlig, selv om jeg skrudde alt ned på medium med 2x GTX 980 så ble jeg temmelig sjøsyk (aka motion sickness) etter relativt kort tid noe som gjorde at jeg ikke klarte å nyte spillet overhode.. Sjekket server informasjon og jeg lå vel stortsett på 15-25 FPS.

Lenke til kommentar

Skrudde du av motion blur også? Ser det er en grunn til at folk sliter med "sjøsyke".

 

Nå har jeg bare et 560 Ti, men for min del fungerer det ganske greit. Kjører det meste på low vel og merke, men får 20 - 30 FPS og sier meg fornøyd med det. Så lenge jeg merker dinosaurene og andre spillere og klarer å ta dem ut / komme meg unna før jeg selv dør, er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Er det en marker? Jeg har sett den som viser hvor jeg døde, samt den du får om du slenger opp ei seng eller en sovepose, men utover det, har jeg ikke funnet noe.

 

Uansett så kan man vel fortsette å laste opp (for så å få charen sletta fra den serveren du laster opp fra) char og én dino på uoffisielle servere, kan man ikke? Trodde de bare etter hvert kom til å fjerne det på de offisielle. Var noe sånt som dukka opp i et fire timer langt intervju jeg så med Kade Hendricks på Twitch.

Lenke til kommentar

Har en lillebror jeg har kjøpt ARK til nå. Han har spilt en del Minecraft etc, men han er ikke veldig glad i PvP ting og trenger sikkert litt hjelp til å komme igang. Er dette en server han vil like eller er dere en gjeng slabbedasker som bare kommer til å drepe ham :p:D

 

Edit; Han kommer ikke til å spille fast da han bare har mulighet til å spille når han er på besøk hos meg.

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...