Gå til innhold

Facebook forteller ikke om noen fjerner meg fra vennelisten


anaconda

Anbefalte innlegg

Jeg kom til å se at vennelisten min har krympet litt igjen. Selv om jeg har fått noen nye venner, har jeg færre venner enn sist jeg sjekket.

Hvorfor får man ikke beskjed/varsling hvis noen fjerner en fra vennelisten?

Men får heller ikke noe tilbakemelding hvis man sender venneforespørsel til noen, og de ikke aksepterer. Jeg synes Facebook kunne har varslet om dette.

Ikke at det noe stort problem, men jeg synes det er litt irriterende. Jeg aner ikke hvem som har fjernet meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Hvis du ikke aner hvem som har fjernet deg så var det sikkert ikke en viktig person for deg i utgangspunktet! Når det kommer til venneforespørsler du har sendt står det jo som regel forespørsel sendt. Da har brukeren enten ikke sett den, eller gjør som meg når jeg får fra ukjente mennesker overser den. 

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Fordi konseptet til Facebook er basert på "likes" og at alt er fint og flott. Å ha en liste eller varslinger om at folk har fjernet deg som venn eller har avslått/ignorert en venneforespørsel passer ikke helt inn fordi det vil oppleves som negativt.

 

Tenk at du sitter der og har ikke brukt Facebook på noen dager. "Plopp" sier mobilen. "Martine har fjernet deg som venn". Da blir du sikkert glad og får lyst til å bruke Facebook mer. Ser du parallellen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...