Gå til innhold

Steam summer sale 2015-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste som ble kjøpt i denne omgang var Pixel Piracy. Virka litt morsomt og for 14,- så er det ikke noe stort tap om det ikke gir meg mer enn noen minutters underholdning.

 

Mye bra tilbud på Wishlisten min, men venter til det blir flash sales.

 

Har ikke flash og daily deals vært på samme nivå de siste salgene?

 

AtW

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk mener salg på Steam er noe unikt. Men for all del, salg er salg. Endte opp med Styx: Master of Shadows og Payday 2: GotY Edition til en pen penge. Ble ca kr 220,- for begge, og da får man med en hel masse DLC til Payday 2. Har en kamerat som har mast på meg i månedsvis at jeg må prøve det, så får vel ta sjansen. :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk mener salg på Steam er noe unikt. Men for all del, salg er salg. Endte opp med Styx: Master of Shadows og Payday 2: GotY Edition til en pen penge. Ble ca kr 220,- for begge, og da får man med en hel masse DLC til Payday 2. Har en kamerat som har mast på meg i månedsvis at jeg må prøve det, så får vel ta sjansen. :p

 

Hvem sier at salg på Steam er unikt?

 

AtW

Lenke til kommentar

Slengte på Knights of Pen and Paper +1 Deluxe Edition til kr 35. Pen pris, det. :) Har allerede KoPnP 2 på iPad, og kan trygt anbefale det til fans av gamle rollespill. Kanskje spesielt til folk som har spilt/spiller brettrollespill. :)

 

"*Sigh*... I forgot to equip my Lasso of Anti-RageQuit. There goes my XP." :p

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg og en annen kompis har problemer med at vi ikke får kjøpt spill? noen andre som opplever samme problemet?

Jeg har mer enn nok på konto og meldingen kommer så snart jeg trykker ok på kortet jeg skal betale med (brukt det masse før, vet at det ikke er gått ut og at ingenting er skrevet feil), dette er meldingen jeg mottar; There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

Noen som kan låne bort 15 kr via Paypal elns..? :p Sikler på Serious Sam HD: The First Encounter men er blakk som ei kirkerotte og får ikke penger før 22. Juni og da er sommersalget over... x) Sender såklart pengene tilbake den 22. Juni når jeg får penger på konto. :p

Lenke til kommentar

Noen som kan låne bort 15 kr via Paypal elns..? :p Sikler på Serious Sam HD: The First Encounter men er blakk som ei kirkerotte og får ikke penger før 22. Juni og da er sommersalget over... x) Sender såklart pengene tilbake den 22. Juni når jeg får penger på konto. :p

gi meg gamertagen din så skal jeg sende det til deg, trenger ikke betale tilbake, er bare 15kr hhaha

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...