Gå til innhold

Returnering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du benytte angrerett eller returnere det for rep./erstatning?

Uansett har de vel rutiner for varsling på nettsidene. Ved rep./erstatning må du iaf søke om returnr, og vente på det før du sender tilbake. Les mer om det på sidene til komplett. Der står det utfyllende beskrevet (hadde du lest det så burde det ikke vært nødvendig å poste her :grumpy: )

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke har gått mer enn 2 uker fra du MOTTOK kortet, så kan du bruke angrefristen. Du skal få igjen ALT hva du har betalt til nå (pris + frakt til deg), mens du må betale frakt tilbake.

 

For å søke retur hos Komplett.no, så logger du inn på "Konto" så går du på returer. Så klikker du på "Angrefrist" nest øverst og velger hvilken ordre, så hvilket produkt du vil returnere.

Ærlig talt ... dette hadde du klart om du hadde prøvd i et par minutter :ide:

Lenke til kommentar

send epost, har ringt. ingenting har skjedd. jeg er bare litt desperat etter råd, dette var den eneste plassen jeg kom på i farta.

 

en ting til, angrefrist er på 14 dager. gjelder den fra varen er oppført på deres sider eller fra da jeg mottar den?

Lenke til kommentar

nå har da alt ordnet seg, og jeg sender varen i retur på mandag regner jeg med.

viste seg at knødete meg har klart og registrere intet mindre enn to brukerkontoer med samme passord. derfor sto ikke ordren min på den kontoen jeg tydeligvis har logget meg på med. merket det på mob. nummeret mitt som stod der.

 

 

takk for all hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...