Gå til innhold

Hva er forskjellen på dmg, le, lem, supreme, global?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hva er forskjellen på dmg, le, lem, supreme, global?

 

Det er et veldig "løst" spørsmål, men forhåpentligvis er det noen gode spillere som har lagt merke til hvordan legendary eagles spiller i forhold til supreme osv.

 

De som er i høyere rank spiller i lag eller klaner, og har gjerne en egen konto med en lavere rank hvor de spiller uten klanen sin.

 

For eksempel Winniee ovenfor, som har ranken global fordi laget hans har det.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Hva er forskjellen på dmg, le, lem, supreme, global?

 

Det er et veldig "løst" spørsmål, men forhåpentligvis er det noen gode spillere som har lagt merke til hvordan legendary eagles spiller i forhold til supreme osv.

 

De som er i høyere rank spiller i lag eller klaner, og har gjerne en egen konto med en lavere rank hvor de spiller uten klanen sin.

 

For eksempel Winniee ovenfor, som har ranken global fordi laget hans har det.

 

 

Ikke nødvendigvis. Det er mange som soloq'er til global uten problem.

 

DMG og LE har jeg inntrykk av bare rusher både som t og ct. Så blir det mer tålmodighet og litt mer avanserte taktikker når man kommer lengre opp i rankingene.

 

Generelt er vel forskjellen er bedre aim, gamesense, folk er flinkere til å bruke 'nades, rotere, fake, ha mer tålmodighet osv osv.

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke noe på, ikke uten hacks.

 

Eller vet du om noen som har solo-queuet til global? Jeg kunne ikke finne noen :)

 

 

En utfordring er at de fleste i global spiller med 5 på laget, og da er det ikke plass til en solo-querer på laget.

Det er vell hovedsakelig for å unngå språkproblemer og selvfølgelig at lobbyen ikke er full av boosted ranks

 

For den saksskyld begynner jeg nå å nærme meg global via solo que. Smfc å på tur opp

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke noe på, ikke uten hacks.

 

Eller vet du om noen som har solo-queuet til global? Jeg kunne ikke finne noen :)

 

 

En utfordring er at de fleste i global spiller med 5 på laget, og da er det ikke plass til en solo-querer på laget.

 

Youtuberen AnderZel har soloq'et til Global, Twitcheren RandomRambo har soloq'et til global pistol only flere ganger og garantert en drøss med andre pugheroes.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Soloquer selv, kommet meg til LEM atm var på en 8-9 winstreak, har som regel 20 + kills hver match. dog den siste uka har jeg vært veldig uheldig. Har kommet på lag med trolls, afk's og noen som ville deranke - 5 tap på rad atm.  vis man er god kan du styre det litt og ranke opp, men merker at jeg ikke kan gjøre like mye nå typ jeg får 3 frags og dør, så dør de resterende 4 på laget mot 2 stk....

 

En av matchene var det en fyr som teamkillet i spawn runde 2 og ble instant bannet... derretter ga gav selvfølgelig de andre opp med en gang. 

 

Legger ved bilde av den matchen der jeg spilte med 2 stk som ville deranke...  det som er kjipt er at jeg må bruke tiden min på å være i gamet slik at jeg ikke får en bann på 24 + timer det er litt kjipt.  

 

Synes også det er rart at man ikke har muligheten til å calle for "pause" slik som de har i turneringer blant annet ESL som er nå, de caller pause støtt og stadig gjerne ved tekniske feil. Har vært flere ganger der  noen jeg spiller med har fått bluescreen eller mista nettet og akkurat ikke rekker inn til gamen igjen før de blir kastet ut. Pausen burde vært 1 gang per team max 2-3 min ville vært helt kurant og rimelig eller hva?

 

llr7QXD.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det tror jeg ikke noe på, ikke uten hacks.

 

Eller vet du om noen som har solo-queuet til global? Jeg kunne ikke finne noen :)

 

Tullball, jeg har soloqueuet flere accs til global og kjenner flere andre som har gjort det. Klarer jeg det, klarer de som er villig til å legge inn arbeid det, for jeg er faen gammel og treg. Å vinne soloqueues handler om å ha tålmodighet til å tape masse kamper pga man får idioter på laget, og å spille mest mulig for å vinne runder, og ikke for sin egen stats.

Endret av Sigurdz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...