Gå til innhold

Stryk på eksamen - hva nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg fikk stryk på muntlig i matte. Hva nå?? Jeg får ikke tatt master på grunn av dette :/. Er det noe mulighet? Gutt på universitetet. Kan jeg komme inn i andre skoler nå? Jeg tror ikke det...

 

Du kan konte?

 

Jeg fikk stryk på muntlig i matte. Hva nå?? Jeg får ikke tatt master på grunn av dette :/. Er det noe mulighet? Gutt på universitetet. Kan jeg komme inn i andre skoler nå? Jeg tror ikke det...

 

Du kan konte?

Pleier å være konteeksamen i slutten av juli eller i starten av august. Ikke en artig måte å tilbringe sommerferien tpå, men master er vel viktigere enn sommerferie.

.. Det er ikke før 1 september :/ jeg fikk oppgaver av to lærere som jeg aldri har hatt om ting vi stort sett ikke gikk gjennom.. Det er håpløst at man ikke kan klare på muntlig. Føler læreren gjelde mange formelle feil, men det hjelper ikke nå. Endret av algod22
Lenke til kommentar

 

 

.. Det er ikke før 1 september :/

 

 

Da må du vente til neste opptak. Du får ikke ta master før du har bestått alle emnene. 

 

 

Det er vell kanskje mulig å klage også? Jeg er ikke sikker.. 

 

Det har du rett i. Du kan klage, men det hjelper bare hvis du tror du kan bestå (altså er nærme karakteren E).

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

.. Det er ikke før 1 september :/

 

Da må du vente til neste opptak. Du får ikke ta master før du har bestått alle emnene.

 

Det er vell kanskje mulig å klage også? Jeg er ikke sikker..

 

Det har du rett i. Du kan klage, men det hjelper bare hvis du tror du kan bestå (altså er nærme karakteren E).

 

 

 

 

 

.. Det er ikke før 1 september :/

 

Da må du vente til neste opptak. Du får ikke ta master før du har bestått alle emnene.

 

Det er vell kanskje mulig å klage også? Jeg er ikke sikker..

 

Det har du rett i. Du kan klage, men det hjelper bare hvis du tror du kan bestå (altså er nærme karakteren E).

. Fikk beskjed om at man bare får annullert eksamen og må uansett vente til utsatt eksamen. Det jeg lurte på nå er jo om jeg må ta den skriftlig prøven jeg hadde 4 timer igjen den telte 50 %.
Lenke til kommentar

Det er noen masterkurs en kommer inn på om en har strøket i et fag (gitt at man klarer å stå i det innen det har gått et år). Dette gjelder riktignok bare når de ikke får fylt opp alle plassene sine.

... Endret av algod22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...