Gå til innhold

Dette skal endres i neste The Witcher 3-oppdatering


Anbefalte innlegg

 

Ikke sterk nok? Snakker vi begge to om ps4 her? Ps4 kjører dette spillet fint, spiller det selv nå og alt er fint ;)

Prøv å spille et spill som kjører i 60fps, så gå tilbake og spill The Witcher 3 på PS4. Da vil du se hva jeg snakker om. ;)

 

Jamen, jamen filmer kjører i 24fps, så øye kan ikke se mer 24fps!!!!11111!1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

30 er alt for mye. Med meg tar det noen ganger minutter, så lang tid jeg slår på tv kanalen imens...

 

 

meste jeg har opplevd av loading times er max 10 sec...

Spiller vi samme spill? Må vente i evigheter her

 

 

Deilig med ps4 med :) Kunne aldri giddet å spille dette spillet på en pc...

 

image.jpg

 

Ikke sterk nok? Snakker vi begge to om ps4 her? Ps4 kjører dette spillet fint, spiller det selv nå og alt er fint ;)

 

Hadde PS4 vært kraftigere hadde du ikke hatt problemene du beskriver med loading. Jeg spiller det på laptop og har ikke erfart mer enn relativt få sekunder loading.

 

Jeg vet du har fått dette svaret før, men det er ingenting som stopper deg fra å spille på pc med kontroller på nøyaktig samme måte som en konsoll. Bortsett fra at du vil få kortere lastetider, bedre oppløsning, høyere fps, støtte for mods, osv osv da. Litt avhengig av pc selvsagt.

 

 

 

Ikke sterk nok? Snakker vi begge to om ps4 her? Ps4 kjører dette spillet fint, spiller det selv nå og alt er fint ;)

Prøv å spille et spill som kjører i 60fps, så gå tilbake og spill The Witcher 3 på PS4. Da vil du se hva jeg snakker om. ;)

 

Jamen, jamen filmer kjører i 24fps, så øye kan ikke se mer 24fps!!!!11111!1

 

 

Film viser en serie små øyeblikk etter hverandre, typisk i 24 fps. Hvert enkelt av de øyeblikkene er tatt med et mekanisk kamera, som selv med svært kort lukkertid vil ha ørsmå detaljer av bevegelse i seg. I tillegg er det filmet noe som faktisk skjer foran kamera. Til sammen gir dette nok informasjon til hjernen slik at det ser ganske flytende og fint ut. Hvert bilde følger naturlig foregående bilde. Et spill produserer hvert enkelt bilde fryst på et gitt tidspunkt. Ingen bevegelsesuskarphet. Det alene krever en langt høyere fps for å se naturlig ut. I tillegg er det mange detaljer som variasjoner i lys, skygge, bevegelse som må være perfekt for at hjernen skal oppfatte flyten i spillet som naturlig. Film krever rett og slett ikke like mange fps som spill.

Egentlig ikke et svar til deg, Allostasis. Men til de som tror film og spill har samme krav. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvorfor siterer du 3 innlegg uten å skrive noe? Det loader lenge fordi det er et stort spill, det er logisk

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Jeg er overrasket over hvor bra dette spillet kjører på min pc. Etter rykteflommen var jeg forberedt på å måtte oppdatere hardwaren min før jeg kunne spille, men det viser seg at jeg kan kjøre alt på high/ultra uten problemer. Ikke engang lav fps :O
Dette spillet er rett og slett veldig bra optimalisert for pc. Alle jeg kjenner sier de kan kjøre high/ultra uten spesielle problemer.

Loading-tiden kan jeg heller ikke klage på - det er aldri mer enn 10-20 sekunder loading hos meg.
Har heller ikke opplevd noen spesielle bugs eller glitches.
Og jeg kan lett spille med ps3-kontroll på pcen - spillet oppdager om jeg bruker tastatur eller om jeg bruker kontrolleren, og skifter over med en gang. Det er ganske chill. Noen ganger er det best med tastatur og mus, andre ganger er det digg å lene seg tilbake med en ps3-kontroll :)
Hurra for witcher 3, et godt og skreddersydd rpg for oss som er lei av corporate plastikk-rpg som skyrim (#shotsfired :tease: )

Lenke til kommentar

Spillet går meget bra på riggen min nå også, den første performance patchen + nyeste nvidia driverne og oc av 780gtx kortet mitt gjorde susen. Spiller på ultra utenom shadows, draw distance og hairworks:( veldig irriterende at characters spawner opp 2 meter unna noen ganger og endel ekstremt lavoppløste textures fra forrige århundre på mange ting spesiellt synelig i cutscenes.

Lenke til kommentar

Hvorfor siterer du 3 innlegg uten å skrive noe? Det loader lenge fordi det er et stort spill, det er logisk

 

Fordi du svarte for meg. Og jeg svarte videre med Svampebob Firkant sin "I rest my case". Det loader lenge fordi PS4 er treg sammenlignet med en moderat/god pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...