Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Playstation 4 Pro på vei i posten til meg. O joy. Eller er det oh joy??

Så du må betale for å spille online, hver måned?

Betaler for online ja. Men det er ikke mange kronene i måneden, husker ikke helt da jeg tar 1 år i slengen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser som det er Ufo invasjon rundt her :ninja:  Eller kan droner fyke mange kilometer att og fram, opp og ned og stå i ro? Og har sterke røde grønne lys i mørket?

Skrevet (endret)

Ser som det er Ufo invasjon rundt her :ninja:  Eller kan droner fyke mange kilometer att og fram, opp og ned og stå i ro? Og har sterke røde grønne lys i mørket?

5 km rekkevidde på noen. Jeg har denne på bildet med røde og grønne lys.

øphantom-3-pro-v2@2x-011d1bce9f42d76ddb1c

Endret av JoseCuervo
Skrevet

Ok da har det sikkert vært det, har sett de lite :) Den fløy sakte ganske nær, og så akset og for fort vestover, stoppet opp, steg oppover, for fort nordover, stoppet og sto lenge, og så forsvant.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Absolutt makt korrumperer absolutt. Så det blir en demokratisk president likevel?

Walken : I'm happiest......IN the White House :D

Skrevet

Jobb i utlandet, det hadde vært noe. Såh, hvordan fikser man det?

Hvilke kvalifikasjoner har du

Er dritt lei tog allered etter 3/14 timer...

I feel you. Hvor lang er turen totalt?
Skrevet

Ja. :D

Det er masse service-jobber for nordmenn i utlandet. Du finner nok en god del på Finn.no.

Har du lyst til å jobbe på Filippinene, så kan jeg hjelpe deg.

• Liker 1
Skrevet

men det i bilder frister mer.  :green:

Elsker å få pakker i posten. I dag fikk jeg en forsending fra Lovehoney.eu. Innholdet skal testes senere i kveld.
Skrevet

Fjernstyre PC-en til folk, og hjelpe dem med software som ikke fungerer. Som oftest helt grunnleggende feilsøking, og reinstallasjon av software. Overhodet ikke noe kompliserte greier. Mange ganger er det ting du ikke kan hjelpe med, som at en server har sluttet å kommunisere, for eksempel. Slikt sender du bare videre til fagfolk.

• Liker 1
Skrevet

Hmm. Fjernstyre PC og hjelpe med slikt gjør jeg dessverre mye for kjentsfolk, så det høres ikke akkurat ut som noe stress.

Jeg er interessert ihvertfall. Bare send PM med info om du har. Så skal jeg se på det.

• Liker 1
Skrevet

Dama og jeg var ute å spiste middag i dag. Ingenting slår buffét, med drikke inkludert.

Det var bursdagen hennes, og endelig er hun 20. Så nå er det mye mindre flaut å svare på spørsmålet om hvor gammel hun er. :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...