Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

God bedring bananlaks! Bra at du søkte hjelp, det ordner seg :)

• Liker 2
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Ukult å kjøpe tamponger med pantelapp forresten. Spesieltnår det er en kjekkas både foran og bak meg i køen :(

• Liker 5
Skrevet (endret)

Alltid moro å se gamle id-kort/førerkort. Jeg så ut som en satanist på mitt førerkort fra 1998. Oppdaterte bildet når jeg ble over 30 så jeg kunne bli gjenkjent fortsatt ^^

Jeg la merke til at de studerte ansiktet mitt ekstra mye når jeg brukte det som id.

Endret av Bytex
Gjest Bruker-360061
Skrevet (endret)

Jeg hadde et bilde fra da jeg var 11 år på VISA-kortet mitt, helt til jeg byttet navn og fikk en unnskyldning til å gjøre noe med det. Latskapen lenge leve. Kjøpte mye øl på det kortet uten problemer.

Endret av Bruker-360061
Skrevet

Ukult å kjøpe tamponger med pantelapp forresten. Spesieltnår det er en kjekkas både foran og bak meg i køen :(

ja,du vet åssen gutter tenker "Uff, bruker ho der tamponger, nei æsj, sånne jenter vil ikke jeg ha i livet mitt".

• Liker 2
Skrevet

Vival nr 3 tatt. Håper den funker. (har bare 2 mg pr pille)

Si fra om du har noen til overs. :p

De funker jo ikke! Nå har jeg tatt 6mg, skal egentlig bare ta 2. Er jo tull og fanteri

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

ja,du vet åssen gutter tenker "Uff, bruker ho der tamponger, nei æsj, sånne jenter vil ikke jeg ha i livet mitt".

Hahah vet de ikke tenker sånn, men kunne like gjerne stått mensen i panna mi

Skrevet

De funker jo ikke! Nå har jeg tatt 6mg, skal egentlig bare ta 2. Er jo tull og fanteri

Bør igrunn ikke ta så mye mer enn hva legen har anbefalt uten å rådføre seg med han først.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...