Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i know @Primer4. Poenget er at jeg ikke har tilgang til all verdens med proteinrik mat hjemme.

Ok, men vil anbefale at du går for myseisolat istedefor vanlig konsentrat, prisforskjellen utgjevnes mtp hvor mye bedre kroppen tar opp isolat. 

"gainere" er og blir ganske meningsløse mtp, at det er hovedsaklig er billig maltodextrin karbohydrat og litt konsentrat proteinpulver. Da er det bedre å muster up og kjøre på med havremel og myseisolat i en shaker istedefor. 

Skrevet

Jepp, den går så alt for fort.. Spesielt kjedelig siden planene mine om å komme meg ut litt gikk i vasken. Uansett så nærmer det seg jul og forhåpentligvis en liten ferie. 

Skrevet

Hva er planene for denne søndagskvelden da folkens? Andre søndag i advent og greier! For min del så blir det bare å ligge som et slakt i sofaen, se på Farmen-finalen og surfe litt på diverse forumer. 

Skrevet

Min blir helt lik @Krapylen. Gjør omtrent akkurat det samme hver forbanna Søndag :p

Vel, på søndag er det lov å ta livet litt med ro! :p Verre med fredag og lørdag, da kunne jeg virkelig ønske det skjedde litt mer. 

Skrevet (endret)

Føles som fredag. Har jobbet i helgen, og har fri mandag og tirsdag.

Er så lite å gjøre på helgevakt at jeg så begge Star Wars-trilogiene på nytt. :)

Endret av Skurupu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...