BerntApeland Skrevet 26. mai 2015 Skrevet 26. mai 2015 Hei. Har en gammel Volvo 850 som kunne trengt noe bedre lyd i seg. Kan lite om det, men er ikke helt borte... vet bare hva jeg vil ha, men ikke hvordan :/ Eneste jeg egentlig trenger er bass siden mine høyttalere har nesten ikke det, så hvilke muligheter har jeg? Blir det en SUB? Eller er det greit med nye høyttalere (2 stk plassert fremme) ? Og trenger jeg forsterker?
vidor Skrevet 26. mai 2015 Skrevet 26. mai 2015 Hør med folk som selger bilstereo så får du det tilpasset bilen. Skulle tro en sub og en forsterker burde være en grei løsning.
cossiemk1 Skrevet 26. mai 2015 Skrevet 26. mai 2015 Hva har du av høyttalere foran nå da?? Er det orginalhøyttalerene, så bør de helt klart byttes ut, og gjør du det, så er det MYE å hente på å montere de nye høyttalerene skikkelig. Hvis du IKKE skal ha forsterker på fronthøyttalerene, så må du ha en god spiller, og høyttalere med høy følsomhet, så kanskje de holder følge med suben... Suben du kjøper, må du selvsakt ha forsterker til Hvor i landet bor du?
BerntApeland Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Skrevet 27. mai 2015 Hva har du av høyttalere foran nå da?? Er det orginalhøyttalerene, så bør de helt klart byttes ut, og gjør du det, så er det MYE å hente på å montere de nye høyttalerene skikkelig. Hvis du IKKE skal ha forsterker på fronthøyttalerene, så må du ha en god spiller, og høyttalere med høy følsomhet, så kanskje de holder følge med suben... Suben du kjøper, må du selvsakt ha forsterker til Hvor i landet bor du? Det er orginalsettet ja. Spilleren er nettopp skiftet til en pioneer (ett eller annet), om det er den du mener. Du mener: nye fronthøyttalere, og en SUB m/forsterker bør gjøre susen? Bor på Jæren utenfor Stavanger:)
cossiemk1 Skrevet 29. mai 2015 Skrevet 29. mai 2015 Nye høyttalere, sub og forsterker(e), så har du et greit utgangspunkt. Legger du litt i demping, solid montering, og skikkelig kasse, så har du noe som spiller bra 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå